Egy kellemes vasárnap...

Írta Timi a Timi blogja blogban. Megtekintés: 846

A hétvégén a jó időre való tekintettel párommal úgy döntöttünk elindulunk valamerre túrázni egyet. Amit jól is tettük, mert már nem igazán mond 18-20 fok körüli időt( ahogy elnézegettem a neten).Beköszöntött a hideg:((
A kérdés már csak az volt, hogy merre menjünk. Párom leginkább kanyarvadászatra vágyott. Ezzel egyetlen egy probléma van: a hozzánk legközelebb eső hegység(Harz) 350 km körül van. Persze ha úgy veszi az ember ez nem nagy távolság, viszont egy délutáni elfoglaltsághoz igenis messze van. Ha mondjuk ott alszik az ember és csak másnap indul vissza akkor oké. Szóval letettünk az efajta mókáról. Helyette elindultunk északnak a tengerhez.
(Jajj ehhez van egy jó mesém.....itt Ostfrieslandon azt mondják a helyiek, hogy ez a rész azért ilyen lapos, mert már szerdán szeretnék látni, hogy ki megy hozzájuk hétvégén látogatóba:) Én úgy látom eléggé poénra próbálják venni, hogy ez a rész tényleg olyan lapos mint a palacsinta, de legbelül inkább zavarja őket:D)
Nah de visszatérve a túrához. Úticélnak kiválasztottunk egy motorosok által is igen kedvelt uticélt: Norddeich-ot. Ez a térség(Norddeich, Norden..stb) igazándiból üdülőövezetnek mondható. Nagyon sok bérelhető apartmanházzal, közel a tengerhez. Norddeich kikötőjéből pedig a közeli szigetekre lehet eljutni komppal. A kompok egész vonatokat is átvisznek...tiszta durva;)
Az út 90 km volt és végig a tenger közelében ment:
Leer-Moormerland-Emden- Krummhörn- Norddeich.
Az úton nagyon sok motorossal tallálkoztunk. Elég sokan köszöntek, de az tűnt fel, hogy a chopperesek nem igazán vannak itt köszönő viszonyban a nem chopperesekkel...nah sebaj...túléltük a köszönésük nélkül is..de azért rosszul esik valamiért ha valaki nem köszön vissza. Legalább bólinthatna.
A tengerparton nagyon sokan voltak (úgy látszik mások is kihasználták a jó időt). Sokan hozták a sárkányukat, hisz itt mindig fúj a szél. A parton elég sok motoros tanyázott. Néhányan a fűben heverésztek mások sétáltak, a többiek meg kávézókban vagy éttermekben múlatták az időt.
A parton viszont folyt a :sarkanybaby:reptetés.
A sárkányosok körében megfigyelhető volt ugyanaz a viselkedés mint a motorosok körében. Ahogy a motoros megnézi a másik gépét, úgy a sárkányos is megnézi a másik "gépsárkányát". Sétáltunk egy jót, majd leheveredtünk a fűbe kis sütikét enni meg egy üccsit inni. Nah meg persze csináltunk néhány fotót a sárkányokról és szokásos turistaként magunkról, nah meg a Banditról:D
Hazafelé menet már nagyon éhesek voltunk és ismerünk Emden-ben egy nagyon jó Döner-est, hát gondoltuk megállunk és eszünk egy Döner Rolót. Hát meg kell hagyni a roló mérete nem változott azóta mióta ott ettünk(kb 2 éve). Természetesen nem tudtam megenni az egész rolót, de sebaj mert mindig becsomagolják, így másnap reggel itthon meg tudtam enni.
Emdenben még csináltunk pár képet a legfontosabb dolgokról....motor...motor:D
Késő délután indultunk haza. A Nap már ment lefelé így kezdett hűvösödni az idő és elég párás is volt a levegő. Viszont tisztázódott bennem egy dolog. Ősszel mikor hullanak a levelek és elég napos az idő nagyon sok fényképet érdemes csinálni, mert szerintem jobb képek születnek mint nyáron. Talán a színkavalkád miatt. A hazafele úton is idilli kép tárult elém, az út egyik oldalán végig fák sorakoztak őszi színekbe öltözve, a másik irányból pedig a lemenő nap világította meg őket vöröses színével...GYÖNYÖRŰ volt.
Hát ez volt a mi kis túránk...Remélem nem voltam unalmas.