Nem érdemes a szerencsére vagy a védőangyalokra alapozni!;)
Szín
Háttérszín
Háttérkép
Szegély színe
Font Type
Font Size
  1. Az ügyirat!
    Csatolás megtekintése 13583 Csatolás megtekintése 13584 Csatolás megtekintése 13585 Csatolás megtekintése 13586 Csatolás megtekintése 13587
    Szegecs kedveli ezt.
  2. Igazából nem is dilemma, hanem inkább a tyúk és a tojás esete.
    Tegnap a hóesésben ácsorogtunk egy nap(hó)ernyő alatt egyik kollégámmal és az idei nyarat tervezgettük, tavaly kimaradt a Balatoni nyár és egyikünk sem érti, hogy miért, de idén ez másképp lesz.
    Tervezgettük az útirányokat, kihúztunk egy büffét mert leromlott a minőség, meg mindenféle hülyeséget összehordtunk még, gondolom a kávé miatt amit előtte ittunk! :D
    Szóba kerültek a bőrruhák! ;)
    Egyszer már volt rajtam a gúnyája (a piros-fekete), mert kölcsönkértem a ringre, akkor lett kötelező.
    Azt mondta egy kezén meg tudja számolni, hányszor volt rajta és csak azért adja oda mert égő, hogy a koptatók még nem értek le a földre és rám vár a feladat, hogy felavassam a H-ringen.
    Ugye mondanom sem kell, hogy szemlesütve vittem vissza neki!
    Az én bőrgúnyám (kék-fehér) is túl újszerű állapotban van pedig a legutóbbi pályanapon azért tényleg igyekeztem!
    De aztán rájöttem, hogy nem bennünk van a hiba!
    Nem szeretünk érintkezni a földdel!
    Amikor beszélgettünk mind a ketten a szolgátai uniformisban voltunk, csapzottan, koszosan, szakadtan (mért néha azért elcsapnak minket), de ha jön a jó idő akkor elővesszük a szekrényből kirándulós ruhát és úgy hasítunk!
    Hogy mi ebben az égő?
    Hát mindenki azt hiszi a ruhák alapján rólunk, hogy idénymotorosok vagyunk mert nincs rajtunk egy kosz folt sem! :)
    Szóval ezt beszéltük a hóesésben, hogy mit kéne csinálni a ruhákkal, hogy motorosok közé merjünk menni! :D
    Szerintünk valaki direkt kocsi után köti a ruháját és húzza a földön vagy flexszeli térdkoptatóját, hogy látszódjon rajta valami kopásnyom!
    A másik véglet meg az ha valakinek nagyon ütött-kopott a ruhája, ott elképzelhető, hogy a gazdájával van gond ha túl sokat esik!
    Tehát, az hogy kin milyen ruha van nem határozza meg azt, hogy mennyire tud motorozni!
    Szerintem a mi csapatunk marad két személyes! :D
    Szegecs kedveli ezt.
  3. 2012.11.07.
    (bármilyen hasonlóság a véletlennel a valóság műve)

    Ez egy szerdai nap volt, látszatra semmi sem különböztette meg a többitől.
    Volt azonban benne egy kis titok, egy egészen aprócska, látszólag.
    Ugyanis szervezés alatt volt a jóvátétel amiből életcél lett, a cél egy tökéletes vagy ahhoz nagyon közeli születésnapi buli az ünnepelt előtt (aki a másik bujkáló jó volt) titokban történő előállítása volt!
    Nem volt könnyű dolga de rengeteg lelkes segítője volt akik szinte mindenben és mindenre tőle várták a választ! :)
    Ettől kicsit zsongott a feje, de úgy gondolta, hogy bármilyen áldozatot képes meghozni érte!
    Odáig elment a nagy titoktartásban, hogy inkább kerülte és nem is beszélt vele kb 1 hónapig mert tudta, hogy neki nem tudna hazudni mert ismerték már egymást eléggé és ha beszél vele akkor szinte azonnal lebukna!
    Tehát eltűnt az életéből.
    És szervezkedett!
    Tudta milyen szülinapra vágyik.
    Rajta nem fog múlni.
    Amit kapott tőle eddig az a legkevesebb, hogy összehoz neki egy ilyen bulit.
    Sokkal tartozott neki azért a rengeteg jóért amit kapott tőle.
    Szóval ez egy szerdai nap volt, neki az utolsó munkanap a héten mert még szabit is vett ki, hogy tudjon neki tortákat sütni.
    Még kellett vennie lufikat, gyertyát a tortára, szervezni, intézni mindent.
    Volt ám a káosz a fejében.
    Közben dolgozott, és amerre ment intézte a bulit közben, utánajárt az ajándékoknak meg ami kell egy jó szülinapi bulihoz.
    Kapott egy munkát az Apor Vilmos térről.
    Már majdnem ott volt, előtte egy autóban két nő bénázott aminek az lett a következménye, hogy ők belementek a pirosba ő meg ott maradt.
    Ettől kicsit ideges lett.
    Közben járt az agya a szülinapi bulin, meg máson is, de azt későbbre tervezte mert nem volt még meg hozzá a gyűrű és várt még valamire meg ez egy újabb meglepetéses dolog lett volna ami szintén szervezés alatt volt. de még csak a fejében.
    Nézett maga elé, figyelte a forgalmat, az emberek mozgását, a jelzőlámpák fényjátékát.
    Ismerte a várost, de legfőképpen a forgalmat, érezte minden rezdülését.
    A jelző lámpa ahol állt kb 50 méterre volt az úti céltól.
    A lámpa pirosról sárgára váltott és ő tekert egyet a gázon.
    A becsatlakozó útról egy kisautó közben rákanyarodott az ő sávjára, mert annak csak mackósajt volt jobbra kis ívben.
    Még benne volt az előző autós miatti bosszúság.
    Idegesítette ha egy autós hülyesége miatt neki van problémája és most itt van még egy.
    Sávot váltott balra mert két sávos volt az út és neki jó volt az is, úgy gondolta futni hagyja azt a barmot.
    Az autós mást gondolt.
    Azt gondolta, hogy sávot vált balra.
    Ő éppen a belső békéjét kereste és a másikra gondolt amikor észre vette, hogy az autós már megint keresztbe akar neki tenni.
    Pár méterrel volt az autós mögött amikor látta, hogy az lassan elkezdett átsodródni az ő sávjába.
    Ő nem az a típus volt aki önként lemond az elsőbbségéről és pláne idegesítette, hogy az autós nem veszi őt emberszámba és nem győződött meg a sávváltás előtt arról, hogy biztonságos-e.
    Úgy volt vele, hogy ezt nem hagyja annyiban, bezárta a jót mélyre és tekert még a gázon egy kicsit.
    Az autó bal oldali kerekei már átlépték a terelővonalat amikor a vezető ajtaja mellé ért, látta ahogy egy kalapos öregúr kinéz balra, közel volt hozzá, látta homályos tekintetét.
    A gázt koppanásig tekerte és szinte súrolta a motorral az autót ahogy elhaladt mellette, közben még gondolta, hogy egy papírlapot oda nehéz lett volna betenni.
    Nem ért a gondolat végére.
    Meg zavarta valami.
    Egy hatalmas ütés érte a motort hátul, már tudta, hogy ez az autó volt de nem értette miért ilyen hatalmasat lökött rajta, sokkal kisebbre számított mivel tudta jól mit csinált és hozzá volt szokva a lökdösődéshez.
    De most felborult a motorral és földön hemperegve a motorba beleakadva csúszott az arcán.
    Érezte, hogy megütötte magát valahol nagyon, de még várt a diagnózissal mert még mindig csúszott.
    Egyszer csak csend lett, nem mozgott semmi.
    Káromkodott egy rövidet.
    Kezei-lábai össze-vissza, némelyik a motor alatt, de érezte, hogy nem tört el semmije bár valami nagyon fájt valamiért de még nem jött rá mi az.
    Káromkodott megint egyet mert a jó előjött belőle, valahogy kiszabadult, és a szemére vette, hogy ezt miért csinálta, hiszen jön a szülinapi buli és neki ott a helye a másik jóval és ha most kórházba kerül akkor b@szhatja az egészet mert szomorú lesz a másik aki amúgy is mindig aggódik érte!
    Nagy nehezen visszatuszkolta magába.
    Hangokat hallott.
    Nagy nehezen a hátára fordult, legalább nem a kezén feküdt, közben rájött, hogy a keze fáj.
    Valaki kihúzta a motor alól a lábát, bár így sem volt sokkal kényelmesebb.
    Fölé hajoltak, kérdezték, hogy jól van-e, hívjanak-e mentőt.
    Szólt, hogy előnyös lenne.
    Jött az autós öreg is, "Jól van? Miért jött nekem, miért cikázott?"
    Ő nem mondott semmit, de gondolt.
    Szerencsére elment az öreg.
    Valaki orvost keresett a gyülekező tömegben, az elhaladó busz ablakára rátapadtak az utasok mintha akváriumban néznének valami ritkaságot.
    Felnyitotta sisakját és örült, hogy nem esik az eső, bár hideg volt nagyon de nem fázott csak a keze.
    Fájós kezét magához húzta és tartotta épp(nek hitt) kezével.
    Közben megjelent egy nő meg egy férfi, nem lehet tudni kik voltak de segítettek.
    Valaki veszekedett az öreggel, hogy miért csapta el a motorost.
    Kérdezték a nevét és a születési dátumát mint ahogy a filmekben látták, de nem osztotta meg velük ezt az információt.
    Épp kezével a rádiót kezelve kereste a diszpécsert:
    -2
    -Igen?
    -Fekszem a földön.
    És eszébe jutott a küldetése aminek hibátlannak kell lennie.
    Pár könnycsepp legurult az arcán mert eszébe jutott mennyire szereti és most akár el is veszíthette volna és bár ebbe ő pusztult volna bele most, de nem lett volna jó ha ezt kapja szülinapjára, az ő hiányát.
    Erőt vett magán, még él, nem tört el semmi, üzemi baleset, várja a mentőt, a rendőrök már körberajzolták, telefonálás a titkos akcióban résztvevőknek, hogy őt ugyan elcsapták de a buli meg lesz tartva a megadott időben a megadott helyen és még ugyan nem tudja, hogy, de ott lesz két tortával.
    Közben megjött a mentő, megnyugtatta őket is, ők bosszúból raktak rá egy nyakmerevítőt és rárakták a hordágyra.
    A mentőben kicsomagolták a ruhájából, örömmel látták, hogy rendesen be volt öltözve.
    De fájt a keze, vérzett a könyöke, nem hajlott, de még volt rajta ruha, az orvos elővett egy ollót, hogy levágja róla.
    Szólt az orvosnak, hogy ez a kedvenc pulóvere és inkább szenved, de leveszi csak ne vágja el.
    Levették a pulóvert, csillagokat látott pedig felhős volt az ég.
    Közben a rendőrök elkérték a papírjait.
    Ő telefonált egyet, annak aki neki a legfontosabb volt, megnyugtatta, hogy ugyan most nincs jól, de ne féljen, nem vészes, de igazából csak hallani akarta hangját, imádta.
    Az egyik buli szervező közben azt mondta, hogy halasszák el a bulit egy héttel amíg jobban nem lesz, de ő hallani sem akart róla, akkor nem lesz meglepetés.
    Elindult a mentő a kórházba, tudta hová viszik, megkérdezte, magában kuncogott is mert előtte nap volt ott, és a kórház közepén van a krematórium kéménye, ha másképp nem majd azon szökik ki ha bent akarják tartani.
    Betolták hordágyon a váróba és átrakták egy másik ágyra, nézte a neont a mennyezeten, eszébe jutottak a vacak kórházas filmek.
    Úgy döntött inkább felül.
    Körbe nézett és szinte mindenkinek el volt törve a lába vagy a keze, azon gondolkodott, hogy most vagy neki volt szerencséje vagy a többi szerencsétlen mert azért már esett párszor, de még nem tört semmije bár belső sérülése volt, mondjuk abba majdnem belepusztult.
    Elvitték röntgenre, CT-re, látták, hogy él és tud járni, nem is vitték, mondták neki merre menjen.
    Betegszállítók.
    Morgott magában valamit az egészségügyről.
    Szomjas volt és éhes, elkezdett szédülni, kiment a wc-re, attól majdnem hányt ezért inkább keresett agy padot és leült, várt, hogy szólítsák.
    Levette a nyakmerevítőt mert idegesítette, tudta, hogy semmi baja.
    A többi beteg majdnem rosszul lett amikor látták, hogy leveszi a nyakmerevítőjét.
    Ez kicsit felvidította.
    Valaki a nevét mondta, be ment egy vizsgálóba.
    A doktor szemére vetette az önkényes nyakmerevítő eltávolítását majd hozzá tette, hogy nincs semmi baja de ha akar akkor bent maradhat megfigyelésre.
    Nem akart.
    Akkor mehet.
    Nem ment.
    Félve megjegyezte, hogy a könyökéből még mindig folyik a vér és kéne rá valami kötés.
    Adtak rá.
    Elment.
    Telefon a központba, hogy jöjjön már érte valaki.
    Úton a segítség volt a válasz.
    Kiment a hidegbe, egy szál pulóverbe mert a többi cuccát közben elvitte egyik kollégája.
    Talált egy kis pékséget ahol evett valamit.
    Kolléga bevitte kocsival a központba, a többiek aggódva várták és kérdezgették, hogy mi volt.
    Elmondta.
    Azt amit tudniuk kellett.
    Kérdezték tőle, hogy hazavigyék-e kocsival, de ő nemet mondott, nem hagyja ott a motorját.
    Nem volt könnyű felöltöznie, egyik keze nem hajlott annyira fájt neki, de nem adta fel, nem akarta feladni és nem is fogja, van valaki akihez tartozni akar.
    A sisakot nem tudta felvenni, egyszerűen nem hajlott a keze, hogy a feje fölé emelje.
    Megoldotta, rárakta a sisakot fejjel lefelé a motor ülésére és fejest ugrott bele.
    Hazament, fogcsikorgatva ugyan, de hazament.
    Otthon nem mondta el, másnap a tesója köpte be a szüleinél pedig óvni akarta őket, nem szereti ha aggódnak érte.
    Az élete értelmének is csak azért mondta el mert nem akarta, hogy mástól tudja meg.
    Lefeküdt aludni és még magában szövögette a titkos születésnapi buli terveit.
    Mielőtt elaludt volna még a másikra gondolt, a szép szemeire és a csodálatos mosolyára, hogy még 3 nap és újra látja!
    Kiengedte a jót magából.
    Már nem fájt semmije.
    Boldog volt.


    ​Comming next week part 2!
  4. Comming next week!
    A tartalomból:
    Mi jár egy motoros futár fejében ha szerelmes.
    (érdemes megnézni előtte a hasonló című filmet)


    Előzmény:

    Ő mindig csak egy dologra ügyelt, ne legyen senki sem előtte. Néha ugyan kegyes volt és hagyta magát sodortatni az árral, de ritka volt az ilyen, ehhez már jég kellett.
    Néha elgondolkodott, hogy miért is csinálja ezt.
    A pénzért vagy az élvezet miatt? Sosem tudta eldönteni. Ez neki nem is annyira munka volt hanem inkább valamiféle élvezet, nem is értették sokan, hogy mit is csinál tulajdonképpen.
    Azt meg pláne nem tudták elképzelni, hogy ezért mekkora áldozatot vállalt.
    Ez pedig nagyon az achilles sarka volt az egésznek.
    De kemény volt, legalábbis kifelé ezt mutatta, próbált mindig erősnek és rettenthetettlennek látszani, de belül valahol mélyen még élt benne a jó és próbált előbújni belőle és amikor előbújt akkor is inkább visszamászott mert megijedt a kinti világtól, attól ami ilyenné tette.
    Nem volt rossz ember, csak az élete nem volt jó.
    De egyszer, amikor nem is várta, történt valami, valami jó, illetve neki jó volt és a jó egyre többet jött elő belőle, hogy találkozzon a másik jóval ami szintén el volt bújva valakiben.
    De nem ment minden simán, nem beszélték meg mikor találkoznak és ezért néha rosszkor, nagyon rosszkor jöttek elő amikor a másik éppen el volt bújva és amit kint hagyott az rettenetes volt.
    De voltak szerencsére jó napok is bár ilyenkor mindig valamelyik ápolta a másikat mert előtte épp nem jókor találkoztak.
    Többet kellett volna beszélniük és bízni a másikban.
    Egy évvel korábban elkövetett egy hibát pont kedvese szülinapján, ezt sosem bocsájtja meg magának, de a fejébe vette, hogy ez mégegyszer nem fordulhat elő, ha belepusztul is, de megpróbálja jóvá tenni.
    Majdnem bele is pusztult.
    Akkor örült, hogy túlélte, most már nem.
    Az írás erről a két napról fog szólni.
    2012.11.07.
    2013.01.09.
    Szegecs kedveli ezt.
  5. A cím nem véletlen de szerencsére semmi köze ahhoz a baromsághoz amivel a nőket hülyítik! ;)

    Aki motorozott már tudja miről beszélek vagy sejti vagy ha nem sejti akkor most megtudja és inkább tőlem tudja meg mint, hogy meg kelljen tapasztalnia a saját bőrén mert nem gyógyít mindent a hajszárító!
    (egy pillanat mert épp kolbászt sütök és meg kell forgatnom)
    Az első 10 árnyalattal nem foglalkozom mert nem repülővel közlekedünk.
    11-től 35-ig kell a hajszárító illetve az esőruha.
    35-től 44-ig kell a thermógúnya erősen aláöltözve protektorral, muffal, lábzsákkal és markolatfűtéssel a motoron, jó fajta csizmával a lábon mert itt már szilárd halmazállapotú a folyadék! :)
    45-től van a probléma, ezt hívják igazi szerelemnek bár sokan ezen csúsznak el mert belevetik magukat az érzelmek közé és csak egy gyors mentet akarnak ahhoz meg síkosító kell ami csúszik és hát csúszik is.
    Itt az ember lánya-fia megtapasztalja az élet apró örömeit!
    Örül minden centinek amit a nyeregben töltött!
    (jól lesz a kolbász ha kisül a zsírja, asszem nyitok egy Kőbányait az illatához mert az megoldja a nyelvet)
    A 45-ös az amikor a frissen esett hó ott az úton, teljesen szűziesen, hívogatóan csábít, hogy gyere, ne félj te vagy nekem az első!
    Ezen viszonylag jól lehet haladni bár ez is bátorság vagy hülyeség függő!
    (pardon, feljött a sör)
    A 46-os maga a pokol, látszatra ugyanúgy néz ki mint a 45-ös azzal a különbséggel, hogy a 47-től felfelé lévőkre esett rá!
    A 47-es az a 45-ös csíkban letaposva!
    (hú b..meg de megijedtem, sört akartam inni de üres volt a pohár, aztán rájöttem, hogy a dobozban van a sör!)
    Lehet rajta menni de csak óvatosan mert a keréknyom csúszik, ilyenkor én a friss havon megyek mert az tapad!
    A 48-as a sós hó, latyak, utálatos nagyon mert megdobja a motort mint a vizes villamos sín ha túl hegyes szögben próbálkozol, na meg csúszik is, olyan mintha zsíron motoroznál és amit a kerék felcsap azt a motor összegyűjti és nehéz lesz tőle, nem árt néha lerúgni a motorról!
    (jó ez a sör, szeretek mindenkit, kész a kolbász is, a hétvégén asszem főzök valamit)
    A 49-es az a 46-os és a 48-es keveréke, jól összefagyva, hosszanti jégbordákat képezve mint a földúton a keréknyom, ezen csak akkor motorozom ha nincs más választásom mert haza kell menni!
    50
    A fekete jég!
    Aki ezt a halmazállapotot elsőre megmotorozza esés nélkül az hazudik!
    Még észre sem veszed és máris a földön vagy pontosabban olyan gyorsan elesel még álló helyben is, hogy még esés közben is azt hiszed, hogy minden rendben van!
    Garantáltan a sisak elöbb éri el a földet mint a motor!
    Azért fekete mert vékony és azt hiszed az az út jég nélkül!
    Én egyszer mentem a 49-esen olyan 20 km/h-val egy kereszteződés felé még siheder futár koromban és láttam, hogy kereszteződés előtt kb 3 méterrel már fekete az út (azt hittem ott el van olvadva mert sózták, persze el volt csak utána vissza fagyott :D) és oda időzítettem egy rövid fékutat, hogy mégse haladjak át a kereszteződésen körültekintés nélkül.
    Precízen időzítettem a fékezést mivel rövid volt a fekete rész.
    Aztán felkeltem az útról és csodálkoztam.
    Ez már jó pár éve volt de még nem felejtettem el! :D
    Ma hazafelé az út 1/3-án 48-asnál nem volt jobb.
    Ennek az 1/3-nak a fele 50-es volt.
    A teljes táv 15 km csúcsforgalomban, tehát mindenkire kellett figyelni.
    A szokásos 30 perc helyett legalább 75 perc volt a menetidő.
    Nem mondom, hogy nem féltem mert volt olyan rész ahol imádkoztam valakihez, mindegy kihez csak segítsen! :)
    (hú de megijedtem, azt hittem kiborul a sör, ez kikészített volna)
    Még hazafelé indulás előtt miközben melegítettük a motorokat egyik kollégámmal, azon nevettünk, hogy onnan a cég elöl ahol meg volt az összes a 46-tól felfelé, hogy merre induljunk el vajon mert annyira csúszott az út, hogy gyalog sem lehetett rajta közlekedni! :D
    Ja és ő beszélt rá, hogy ma menjek motorral dolgozni mert ne legyek már ilyen puhány, hogy megijedek egy kis hótól!
    Nem hagyhattam, hogy folt essen a becsületemen! :cool:
    Szegecs kedveli ezt.
  6. Ma gyanútlanul haladok az Andrássy úton (a város volt gyanútlan) és mit látok, na mit?
    Egy érdekes rendszámot!!!
    EGO-666
    Engem ilyenkor már nem is kell biztatni! ;)
    Hamar meg is előztem egy jelzőlámpa piros fényénél szabályosan majd belekezdtem a "szabályosan közlekedek 50-el és várost nézek" manőverbe.
    Itt gond lehetett az egóval mert próbált letolni és előzgetni az úton de én inkább elgázoltatom magam de nem engedek és mivel a mellettem lévő is önhibájából béna volt ezért nem tudott mellettem elmenni semelyik oldalról mivel én kiszélesítettem a robogót!
    Na de én se vagyok teljesen szemét és kimentem a szélire, de csak azért mert tudtam, hogy a zöldet már nem éri el a következő lámpánál! :D
    El is vágtatott mellettem a fostalicskájával (új fehér audi, eleve ingerlő autó pláne a hátán a felirat, hogy "oxivit gyógyászati segédeszközök", de én voltam olyan pofátlan kis disznó, hogy mellé álltam szép lassan és csak úgy kíváncsiságból benéztem a fülkébe ahol is egy 60 körüli csóka feszített és igen szigorúan nézett rám de én a megrendülés legkisebb jelét sem mutatva megajándékoztam MonaZP mosolyával és jól halhatóan bemondtam a rendszámát a vállamon található szolgálati vokitokiba, hogy a többiekkel is megosszam az élményemet! :D
    Ez biztos rosszul esett neki mert a következő piros lámpához ő ért oda először de nem tudott az első sorba állni mivel az foglalt volt de még annyi gonoszságot ki tudott facsarni egótól duzzadó de ikúban szűkölködő agyából, hogy a terelővonalra állt rá miáltal az én sorok közötti előrehaladásomat szánt szándékkal el lehetetlenítette! :eek:
    Persze erre nekem volt "B" tervem mivel közlekedési forgalom ügyileg nem lehet engem ilyen könnyen leírni és bár matekból gyenge voltam de minden autónak két oldala van és kedvenc EGÓnk akkora helyett hagyott a járdasziget felőli oldalon, hogy nem egy, de két motor is elfért volna!!! :D
    Ugye mondanom sem kell, hogy éltem a sors adta lehetőséggel és udvariasan magára hagytam szegény párát aki szerintem közel került egy agyvérzéshez! :D
    Szóval azért vannak ilyen apró örömök is az életben! :cool:
    Szegecs kedveli ezt.
  7. Ismerős valakinek a cím?
    A fiataloknak aligha, kb 25 éve ment egy rövidfilm sorozat a tévében (a Parabola című műsor után) kicsit misztikus, scifi, krimi beütéssel.
    Az egész Nanácska gumis blogjáról jutott eszembe, hogy milyen jó az okostelefon meg a gps meg a net.
    Abban a min 25 évvel ezelőtti filmben pont erről volt szó, lehet, hogy a nyugaton márt volt mobil de gps is még csak katonai célra volt maximum szerintem de egy filmest sosem zavart az ilyesmi! :)
    A film története a a jövőben játszódott, egy magas beosztású ember a börtönben volt mai szemmel nézve nevetséges okból.
    (majd nemsokára talán valóság is lesz)
    Az ok az volt, hogy nem lehetett elérni telefonon!!!:eek:
    Se semmin, ugyanis az összes elérhetőségét, beépített telefonimplantátumát, helymeghatározóját, stb, önhatalmúlag kikapcsolta! (rebellis :D)
    Az ok érdekes volt, hallgatta a csendet a cellában és boldog volt! :)
    Az ügyvédje azt mondta neki a cellában, hogy kint nagyon várják, sokan akarnak vele beszélni!
    (közben az ügyvédnek is állandóan csörgött a telefonja, videóhívója, stb)
    A "főhős" azt mondta, hogy nem kapcsolja vissza magát a rendszerbe, jól érzi itt magát!
    Az ügyvéd szemmel láthatóan stresszes volt a sok beérkező hívás miatt!
    A kikapcsolt ember azt mondta az ügyvédnek, hogy próbálja ki, kapcsolja ki magát és hallgassa a csendet és akkor majd megérti milyen jó is a nyugalom, amikor az ember végre egyedül van, nincs benne a hálózatban, nem a rendszer irányítja az életét, nem net függő, nem beszél senkivel sem telefonon!
    Ha nehezen is de az ügyvéd kipróbálta! ;)
    Először félt egy kicsit, aggódott, hogy vajon mi történhet most a világban, de rájött, hogy a világvége ettől még nem jön el, a gondterhelt ábrázata kezdett kisimulni, mosolygott! :)
    Már két lakója volt a cellának!
    Csak nehogy ebből forradalom legyen! :)

    Ebben az a vicces, hogy az ember most ebbe az irányba rohan, aztán a cégek által fizetett kormányok meg be is vezetik majd ezeket!
    Ha nem leszel elérhető akkor bűnős vagy mert nem tudjuk, hol vagy és mit csinálsz!
    Az a legfőbb baj, hogy akiknek szinte korlátlan hatalmuk van azok nem tudnak mit kezdeni vele, mert csak öncéljaik (semmi olyasmi ami a társadalom hasznára válna) vannak amikhez viszont nem kell korlátlan hatalom.
    Igazából az ilyen emberek pszichológia kezelésre szorulnak szerintem! :)

    Régebben amikor még csak a posta a vitte a levelet kb 2 hét volt amire megjött a válasz, és azt a két hetet kellemesen végig "izgúlta" az ember!
    Ma ha nem jön meg a válasz 5 percen belül az emilre, már mindenféle gondolatok motoszkálnak a fejekben, hogy a másik miért írt időben?!!!
    Nem veszi fel a telefont, most haragszik vagy megcsal vagy mi?!!!
    Én egész nap zajban és porban élek, nem túl stresszmentesen, ha az agyam egy pillanatra leállna aligha indulna újra a mentőben.
    De egy irodában nem tudnék dolgozni, ott olyan lennék mint egy búgócsiga, pörögnék és neki mennék mindennek! :)
    Érdekes, hogy a gazdagok is azt hiszik magukról, hogy szabadok pedig nem, hiszen meg kell felelniük mindenféle idióta sznob elvárásnak amit ráadásul maguknak találtak ki, hogy különbözzenek a szegényektől így állandóan azon stresszelnek, hogy minél drágábban éljenek! :D

    Szóval én ha hazaérek próbálom hallgatni a csendet!
    Te próbáltad már?
    Szegecs kedveli ezt.
  8. Mert ugye aki közlekedik az van, és ha van akkor én megelőzőm még ha neki is kell mennem. :)
    Egy dolgot meg kell jegyeznem már az elején, nem nemfüggő a gépjármű (abcde) vezetés de a műszaki mivolta (vagy téves világnézetek) miatt mintha inkább a hím nemnek való lenne.
    Erre mindjárt a járművezető hímek 50%-a rá is cáfol!
    A járművezetést gyakorolni kell, nagyon sokat és mindenféle időjárási viszony között.
    Amikor meglett a jogsim pl annyira ismertem a várost, hogy onnan tudtam, hogy van pl 3. kerület, hogy láttam a térképen egyszer otthon amikor széthajtogattam, a kerületet egyedül nem mertem elhagyni mert eltévedtem volna.
    Általában jönnek azzal a beteg dumával tavasszal, hogy azért sok a baleset mert az autósok nincsenek hozzászokva a tél után a megnövekedett motoros forgalomhoz.
    Ezt egy idióta médiaszereplő találhatta ki ugyanis az autósok semmihez sincsenek hozzászokva (pl kresz) nemhogy a motorosokhoz!
    A motorosnak közlekedés szempontjából van egy nagy előnye:
    -gyors sebesség és irányváltási képesség.
    (na jó, ez azért nem veleszületett képesség, gyakorolni kell)
    Aki jól (JÓL) tudja kezelni a motorját, ismeri saját és gépjárműve képességeit és korlátait és aki le tudja küzdeni a rettegést és nem ijedős annyira az hosszú évek kitartó munkájával még esetleg beállhat a sorba, hogyha szerencséje lesz akkor lehet motoros futár. :D
    De most nem ez a lényeg.
    Motorozni fejben is tudni kell de ez nem azt jelenti, hogy ki tud róla többet beszélni hanem azt, hogy ha éppen közlekedsz a sorok között akkor tudnod kell mi lesz a következő 10 lépés tetszőleges számú kombinációja!!!
    Szimultán kell vezetni.
    Pl vezetsz egy 3X3 sávos úton, fejben tudnod és látnod kell hol van gödör, hupli, úthiba, sín keresztben, autók körülötted össze-vissza cikáznak, ha ismered a környéket akkor tudnod kell, hogy ott mik a szokások, hol milyen cég vagy bolt van az út mellett, ahová a beteg autósok váratlanul befordulnak vagy egyszerűen csak megállnak az út mellet.
    Most jön a lényeg, fejben ki kell raknod, hogy mikor melyik autót melyik oldaláról fogod megelőzni mert a mozgásán látszik, hogy:
    -telefonál
    -bambul
    -siet
    -bámészkodik (keres valamit)
    -túlment (visszafordul a záróvonalon)
    -megáll a buszsávban mert megérkezett
    -elindul az út széléről
    -kikanyarodik a főútra
    stb
    És nem elég egy útvonalterv mert bármikor változhat bármi, pl gyalogos átrohan az úton, vagy egy biciglis nem az út szélén megy hanem valahol belül.
    Az útvonalterv folyamatosan változik!
    Persze van egy egyszerűbb megoldás is, végig egy sávban haladni az út szélén.
    (aki ezt választja az inkább bkv-zzon)
    Ha motorozol két dolgot tehetsz:
    1, csak a motorozásra figyelsz
    2, imádkozol

    Vannak írott és íratlan szabályok, közlekedési szituációk amelyeket vagy megtanulsz más kárán vagy egy oktatáson mondják el neked vagy a saját bőrödön tapasztalod meg.
    (egyszer majd tartok élőben is előadást mert megéri, nem anyagilag hanem a tudat, hogy másnak nem kell talán kórházba mennie)
    A motorozást nézelődés szempontjából csak az utas élvezi mert a járművezetőnek a jármű kezelésre kell koncentrálnia.

    A "BUSZ" sáv használata:
    A kresz módosult ugyan de az emberek nem sajnos, a busz sávban előfordulnak különféle állatok is a jogosultakon kívül ezek az állatok általában valami luxusfostalicskával közlekednek.
    A motoros ha ilyen mögé ér és még nem kapcsolta volna fel a távolsági fényszórót akkor most megteheti és még dudálhat is.
    Persze a beteg ilyenkor rá szokott ugrani a fékre, hogy ezzel is ijesztgesse a motorost mert felsőbbrendűnek képzeli magát, a motoros ilyenkor teljesen jogosan csinál egy előzési manővert és vagy belerúg az autó oldalába lehetőleg vasalt csizmával vagy megérinti lendületből az autós tükrét annak rögzítését szakítószilárdságig terhelve, majd dolga végezetten odébb áll! ;)
    Ebből a szempontból előnyös a merci slk mert annak térdmagasságban van a tükre és jól hallhatóan recseg! :D
    Na de ha üres a buszsáv akkor sem lehet aludni mert ha a járdaszegély alacsony és parkolásra alkalmas akkor ott parkolni is fognak, továbbá útkereszteződésnél előfordul a megfelelő körültekintés nélküli be és kikanyarodás illetve lehet, hogy lát de akkor sem törődik veled mert beteg szellemileg!
    De van egy íratlan dolog, még a sok millás luxussz@rt vezető betegek is féltik az autójukat ezért ijedten tudnak menekülni! :D
    Pl a legnagyobb X-es bmv is helyt adott egy emzé jogos követelésének amikor az mindenféle előzetes figyelmeztetés (index, stb) nélkül elfoglalta a jogos helyét buszsávban! :cool:
    Lehet megállt a szíve is mert az emzés amikor sávot váltott a bmv első kereke mellett volt pontosan. :D
    Ami jár az jár!
    Szegecs kedveli ezt.
  9. Nem vagyok babonás de 666-os rendszámú autót sürgősen megelőzőm vagy elmegyek más merre, sisakot nem rakok a földre (oda a mentősők és a lúzerek rakják), nem járok a vízen, stb!

    Ma reggel amikor megálltam a garage kapujában gyanús lett valami, egy pillanatra nem éreztem a hideget, nem fújt a szél, károgtak a varjak (dögmadarak, rossz hír hozói).
    Éreztem, hogy van valami a levegőben, gondolkoztam rajta, hogy beteget jelentek.
    Ááá gondoltam magamban ez gyávaság lenne meg hát láttam a "A végső állomás" című filmet is, nem menekülhetek, jobb túl esni rajta.
    Kinyitottam a garázst, ott állt benne a viharvert múlt és az összetört jövő egymás mellett békésen.
    Motoros futárként tudom, hogy nincs jövőm, nem tervezhetek 15 percnél hosszabb távra csak múltam van.
    Elindulok az utcánkban, egyirányú, szabályosan közlekedem, nem is jutok messzire, szembe jön egy suzuki (én megyek a jó irányba) benne 2 f @Szi, nyomják neki a gázt hátha megijedek és félreállok.
    Ezt itt már elb@szták!
    Nem álltam félre, annyira nem, hogy az út közepén álltam meg nehogy kitudjanak kerülni véletlenül.
    Néznek rám nevetve, hogy ez a motoros most biztos besz@rt.
    Ez nem az a motoros volt.
    Váltanak pár szót és egyszerre másznak ki a kocsiból hátha majd most megijed.
    Mivel elég masszívan voltam beöltözve ez a gondolat meg sem fordult a fejemben.
    Erre rájöttek ők is és inkább odébb álltak!
    (mázlijuk volt mert ha a szomszédom ott van akkor még meg is verjük őket viccből :D)
    Ez még csak az utcánkban volt és még nem értem be a munkahelyre.
    Ja a puffanás egy kombi opel astra volt akinek a gazdája nem nézet se balra se a tükörbe amikor balra sávot váltott de én ott közlekedtem! :D
    Utána ijedtében (mert megijedt attól ahogy nekimentem) átrántotta jobbra a kormányt és majdnem belehajtott az út szélén parkoló autókba! :D
    Annyira viccesnek találtam a dolgot, hogy meg sem álltam csak nevettem, még a puffanásom is tetszett, jó hangja volt, épp hogy elérhettem az 50-et! :cool:

    Néha azon veszem észre magam, hogy keresem azt az autóst akinek szabályosan neki lehet menni!
    :mad:
  10. Közmondásokkal megfogalmazva "aki mer az veszít" vagy "okos enged az is szenved" vagy "lassan járj tovább tart". :)

    Passzív vakság:
    Példának vegyük azt, hogy 3 sávos úton haladok a középső sávban (mondjuk) és ebben a sávban jobban lehet haladni mint a többiben és ezt észre veszi egy kb (kib@ßott) autós is.
    Ez az autós ugyan lát engem, hogy már nagyon passzosan tudna csak elé besorolni valamelyik szélső sávból de azért rápróbálkozik.
    Erre én mint aki vak kicsit tekerek a gázon és kicsit rá húzom a kormányt mintha csak kirándulnék és nem vettem volna észre megakadályozom abban, hogy előttem okádja a füstöt és dobálja a képembe a csikket.
    Persze nem érti, hogy miért nem vettem észre.
    Én sem értem. :)
    Ezután jön az áthajtásos büntetés amikor direkt lassan megyek ahelyett, hogy húznám neki.
    Jöjjön csak szép lassan mögöttem, a szabály az szabály.

    Aktív látás:
    Példának vegyük azt, hogy 3 sávos úton haladok a szélső sávba de a szélső sáv mellett van még egy jobbra lekanyarodó sáv is.
    A jobbra lekanyarodó sávban velem egy vonalban és egy irányban halad egy kb fehér furgonos aki tapossa neki mert lelki sérült lesz ha motoros mögé kell beállnia.
    A motoros sajnos kimondottan rühelli a fehér furgonosokat akik Fittipaldit játszanak ezért eszébe sem jut, hogy a furgonos esetleg szabálytalan módon a jobbra kanyarodóból akar egyenesen tovább haladni indexelés nélkül ezért a gázt csak annyira húzza, hogy mind a furgon mellett legyen lehetőleg jobbra tartva.
    A motoros szabályos ebben az esetben is noha rejtély, honnan sejtette meg a furgonos szándékát de még meg is akadályozza.
    A furgonos később vészfékezést hajt majd végre mert a kanyarodó sávja végén járdasziget van kis közlekedési táblával! :D
    szelavi

    Szemet szemért:
    Példának vegyük azt, hogy 3 sávos úton haladok de egy kb autós megelőz mert lemaradtam kicsit az előttem haladó autótól és úgy előz meg, hogy centikre tőlem suhan el. (piros lámpa jön stb)
    Ez igen idegesítő tud lenni a számomra ezért általában a refit véletlenül fel szoktam kapcsolni ne csak a tompított égjen állandóan és igencsak passzosan visszaelőzöm az autót kicsit előbb vágva be elé mint azt a kresz tanácsolja. :cool:

    Ha előre tudod mit fog tenni az autós nem veszíthetsz, gondolkodnod kell és az autósok ellen sakkozni.
    De vannak különösen beteg autósok, nem látnak akkor sem amikor közvetlenül előttük megállsz és dudálsz rájuk! Velük ne sakkozz!

    (bármiféle hasonlóság valós személyekkel és esetekkel nem a véletlen műve)
    Szegecs kedveli ezt.
  11. Mit jelent egy pillanat?
    Egy ember életében vannak jó és rossz pillanatok, most az arányokat ne nézzük.
    Vegyünk egy embert, legyen mondjuk pasi (hímnemű gyárilag) és motoros és azon belül motoros futár (hálátlan munka).
    Mondjuk az egyszerűség kedvéért legyen a neve ZP.
    ZP egész évben dolgozott, szabin nem nagyon volt csak nyomta a motorozást a városban minden nap, ha esett ha fújt ő csak ment, kerülgette a kerülgetni valót, vigyázott nyomorult kis életére és élete motorjára (nem fontossági sorrendben van írva).
    Néha még olyan gondolatok is felötlöttek gondolatai között, hogy mintha már ügyes lenne de mivel tudta, hogy a legkisebb nagyképűség is hatalmas hibát okozhat ezért ezeket a gondolatokat mindig gondosan elűzte butuska fejéből.
    Szeretett motorozni és nem szerette azokat akik 4 vagy annál több keréken veszélyeztetik a motorosokat.
    ZP kezdett fáradni, pihenésre vágyott, nem délig alvásra hanem egy kis otthoni barkácsolásra ami megnyugtatja, eltereli a gondolatait a munkájáról.
    Ezért elkéreckedett a munkahelyén 1 (azaz egy) nap szabadságra és ma reggel csinált egy listát, hogy ebben a szép napos időben mivel is fogja múlatni az időt.
    A listán volt egy rész amikor el kellett hagynia a békés otthon és motorra kellett ülnie.
    Kitolta Kawasakiját a garázsból, beindította, felvette kedvenc sisakját majd felült a motorra és elindult.
    Sütött a nap, jó idő volt, nem is akart messzire menni csak a legközelebbi benzinkútig (1 km), hogy lemossa motorját a téli fagy beállta előtt.
    A kreszt betű szerint betartotta de nem jutott el a kútig.
    Eljött a pillanat amitől rettegett pedig hosszú évek motorozásában szinte mindenre fel volt készülve még arra is ami most történt vele, de valami nem stimmelt még sem.
    Ez nem az ő napja volt.
    Pedig valamelyik nap mondta neki egy gyógyszerész hölgy a patikában, hogy vigyázzon mert egy üstökös megy el a Föld mellett és káros rezgések érik a földet és ez előnytelenül hat az emberekre.
    Ő csak mosolygott magában, hiszen ő motoros futár, gyalogostól az üstökösig mindenre fel van készülve.
    Hogy miért nem jutott el a kútig?
    Mert egy luxusterepjáró nem szeret várni a lámpánál a sorban.
    A történet tulajdonképpen rövid, mondjuk egy pillanat az egész. (3 sec?)
    ZP haladt az Üllői úton befelé a kocsisorban amikor a sor elején (kb 100 méter) beváltott a lámpa pirosra.
    A kocsi sor megállt, ZP néz tükörbe, majd indexel balra és szép lassan (kb 30 km/h-val) halad a kocsisor mellett a szembejövő sávban.
    (szemből nem jött senki mert piros volt a lámpa nekik is)
    ZP szép lassan halad a kocsik mellett és figyel, nem siet csak figyel, nincs gyalogos aki át akar rohanni az autók között.
    0. sec.
    Egyszer csak észre vesz valamit, az autó ami mellett épp haladna el egyszer csak megmozdul pedig áll a sor. Nyomná a dudát és húzná a féket de elkésett.
    1. sec
    Az autó a lehető legrosszabb irányba és sebességgel mozog, pont ZP elé kanyarodik.
    ZP ekkor már úgy helyezkedik, hogy testével tompítsa az ütközést az autóval és védje a motort az autótól. (ez a manőver robogóval ki lett már próbálva és bevált)
    2. sec
    Hiába ZP minden erőfeszítése, az autó kiüti a motor elejét, de motorját még mindig nem engedi el, küzd érte, nem hagyja magára, ha mást nem a testével védi a sérüléstől, csúszik vele a földön, hallja ahogy a motor karcolja az aszfaltot, mintha kést döftek volna szívébe.

    Egy pillanat volt az egész.
    Káromkodott egy rövidet, majd kimászott a motor alól, pont egy mentő mellett állt meg.
    A mentős egyből jött segíteni, (ő látott mindent) kérdezte ZP-t , hogy jól van-e, de ő csak a motorját nézte a földön és érezte a szívében a fájdalmat.
    A mentős segített neki felállítani a motort és még mindig ZP egészsége felől érdeklődött.
    De őt nem érdekelte semmi, csak a motorja.
    A rendőrségi helyszínelés szerint 6,6 métert csúszott az úton, ez a pár méter egy örökkévalóságnak tűnt neki.
    Az autós nem ismerte el a felelősségét.
  12. Egy borús szombati nap után és egy kellemes este kezdetén az elbűvölő barátnőm különös programmal állt elő (itt még reménykedtem egy kis ungibungiban :D):
    -Látogassunk ki a Budafoki Pezsgő- és Borfesztiválra!
    Elösször meglepett az ötlet (mert másra számítottam) de rájöttem, hogy ez kiválló alkalom arra, hogy egy csodálatos napot töltsek együtt a szeretett nővel (bár a részeg nőket nem csípom), valamint, hogy elmélyítsem ismereteimet az alkohol fogyasztás ezen területén.
    Majdnem sommelier lettem csabibácsi után!
    Egy verőfényes napsütötte vasárnapra ébredtünk!
    (szex nuku :()
    Egy kényelmesen elfogyasztott reggeli után jött a szomorú felismerés, hogy pezsgőzni illetve borozni nem :zp:-vel fogunk! :)(( és még csajozni sem tudtam ott a motrom nélkül)
    Előkotortam nagy duzzogva egy bkv jegytömböt!
    (ezt később úgyis letagadom)
    Első pincészet amit meglátogattunk a Törley Pezsgőpincészet volt!
    A helyszínen vált világossá, hogy belépőt a hagyományos értelemben nem volt, de kostolópoharat vásárolnunk, ha fogyasztani szerettünk volna!
    Pohárral felszerelve kedvesemmel :)D) lecsaptunk a legközelebb eső Törleys púltra!
    Meglepődéssel tapasztaltuk, hogy az általunk vételezett pohárral nem jár ingyenes kóstoló!
    Ha inni szeretnénk valamit és nem csak az üres poharat nyalogatni akkor 1dl pezsgőért 200-500 ft-ot áldozni kell az alkohol fogyasztás oltárán!
    Pár perces válogatás után kiválasztásra került egy muskotályos illetve egy Tokaji-s pezsgő majd részemről követte egy vöröspezsgő, a barátnőm választása egy Hungária pezsgőre esett!
    Összehasonlításban a Tokaji lett a győztes az édes pezsgők tekintetében.
    Mind ízben, mind illatban, mind színben élvezetett nyújtott az érzékeknek!
    Lágy íze és a tokajiakra jellemző zamata a pezsgőhöz nem értők érzékeit is megragadja.
    Majd szorosan a követi a muskotályos és a Hungária pezsgő a minőségben.
    Sajnálatos módon a vöröspezsgő messze alulmaradt a vártnál.
    A pincészetbe félóránként indultak az ingyenes séták.
    A nedűk fogyasztása közben sajnos lemaradtunk 1-2 sétáról, mert mire felnéztünk a poharak mögül addigra már lezárult a pince ajtaja.
    Egy újjab ilyen eset után döntött úgy a csaje, hogy vételez egy Fransois nyerspezsgőt.
    A nyerspezsgőröl azt kell tudni, hogy semmilyen eljárással nem ízesítik, tehát nemadnak hozzá expedíciós likőrt, amitől édesebb lesz.
    Mint pinceséta során megtudtuk ezeket a líkőröket még a szárazpezsgőhöz is hozzáadják, tehát ez a nyers ital extra, brutál száraz kategóriát képez.
    A csaje szerint száraz pezsgőhöz képest igen ízletes volt.
    (én meg cipeljem)
    Ezt követően Langallóval csökkentettük vérünk alkoholszintjét!
    (kevés sikerrel)
    A borospincéknél volt 1-2 amelyek nagy meglepetésekkel szolgáltak.
    Itt említeném meg a Budapesti Corvinus Egyetem Borászati Szakközépiskoláját.
    Hogy úgyfogalmazzak az ár-érték arány még így sem volt megfelelően korrekt, hogy a legolcsóbb decis bor volt!
    (gyenge higított tablettás)
    Mivel a fehér, de különösen a vörös bora a gyomírtó kategóriába esett!
    Szívem hölgye is úgyvélte, hogy ezzel a borral komoly népírtást készülnek elkövetni, pedig Ő -velem ellentétben- kedveli a jóminőségű (!) száraz bort!
    (én is inkább etetném mint itatnám)
    Mondanom sem kell, hogy visszaadtuk a természetnek a pohár tartalmát, és ezzel szerintem örökre növénytelenné tettük az adott területet.
    A Debreczeni-Ferenczi Pincészetben bajor zene fogadott és sültkolbász illata akárcsak az Oktoberfesten.
    A hangulat furcsaságán, már csak az árak okoztak nagyobb döbbenetet.
    Ezt nyugtázva fogyasztás nélkül kerestük fel a következő, és egyben utolsó pincészetet a nap folyamán.
    A Tar Pincészet udvarán talpalávaló zene fogadott, a Borbarlang hangulatosan volt kivilágítva és berendezve, egyéb emlékezetesebb eseményre is alkalmatosan.
    A csak "félédesként" megvásárolható :bor:ukkal mind a ketten megvoltunk elégedve.:szédül:
    Reméltem, hogy mire hazaérünk kiszáll a fejemből a delirium, mert még hazakellett vinnem Tekintetes Őnagyságát motorral!
    Otthon még gyorsan faltam valamit ha már szex nem volt legalább a jogsim maradjon meg.
    De nem bántam meg azt a napot, mert sok mosolyt láttam és reméltem, hogy nem az alkohol hatása miatt csillogott úgy a szeme, hanem miattam! :)
    És igazam lett, mert még mindig csillog a szeme (ami nem üveg és nem is a hagymától) ha rámnéz!
  13. Mihelyst ráérek írok valamit csak lefoglaltam a címet addigis! :D

    Arra kellett rájönnöm, hogy nemértek a nőkhöz!
    Nemtudom melyik mit akar!
    Van akinek pénz kell, van akinek szerelem, van akinek szex, van akinek romantikus kaland,
    van akinek gyermek, van akinek szakács :D!
    Sajnos pénzem nincs, szeretni csak akkor tudok ha van szikra (a motor sem megy ha nincs szikra ;)), a szexről nem mondok semmit, romantikus vagyok néha, gyermek nekem is kéne, hogy motorversenyzőt neveljek belőle, főzni tudok kicsit!
    De ez mind kevés mert hiába vagyok állítólag rendes ember ha az élet mindig szivat!
    Nemcsak a nőknek rossz!
    A lelkivilágom már egészen apró darabokból van összeragasztgatva!
    És bevallom, hogy kábszerfüggő vagyok mert az életet csak így tudom elviselni!
    Ha valamelyik nap nem szívok benzingőzt,ha nem érzem a motor remegését a seggem alatt, ha nem vág be elém egy autós az életemre törve, ha nem csúszik meg a motor egy kanyarban akkor már kezdek remegni!
    Egyszerűen nekem a motorozás az életem, rászoktam!
    Kényszercselekvés!
    Mint bagósoknak a cigi, az alkeszoknak a reggeli feles!
    De ha jön egy lány, akkor borul minden!
    Csak ő jár az eszemben!
    Egy új érzés!
    Még több adrenalin!
    Elég tőle egy mosoly és olyan leszek mint egy urán atom ami vendégűl lát egy elektront! :D
    Nem a szex jár az eszemben!
    Hihetetlen mi?
    Csak arra gondolok, hogy mikor nézhetek megint a szemébe, mikor érhetek az ajkaihoz, mikor ölelhetem át!
    Na ezt sok lány nemérti és nincs is meg bennük az ami engem érdekel egy nőben!
    Sok lányt láttam a városban nyáron akik igencsak szexin voltak öltözve, de max szexre lettek volna jók (talán), nem volt bennük semmi ami megfogott volna!
    Valóban nem csak a külső számít, bár azért nekem fontos!
    :zp: egy ilyen jó választás volt!
    Nekem tökéletes!
    Ha szeretek valakit még a hibáit is szeretem!
    Ha tökéletes valami akkor unalmas!
    A hurikánban is van szépség pedig pusztít!
    De tele van erővel amit a természettől kapott és a természet szép dolog!
    Megtanultam lassan menni mert a hurikán félt mögöttem! :)
    Pedig pörög rendesen Ő is!
    Illetve csak pörög én meg megyek és cikázok mint a villám! :D
    A nőben az a legszebb dolog, hogy létezik!
    De a férfiszív legfélelmetesebb ellensége a női szó!
    Szegecs kedveli ezt.
  14. Szóval kezdjük az elején de ne a kerék feltalálójával mert neki is annyi ideje volt, hogy ráért volna a hiperhajtóművet is feltalálni mivel utólag minden találmány :tök: egyszerű!
    De ne is a motor elejénél mert ott még nem tartunk!
    Szóval a motoros múltamról annyit, hogy már ovis koromban kapcsolatba hozták a nevem és a fejem egy piros cetkával ami elcsapott de később mégis ültem rajta a rehabilitáció keretében!
    (itt most kicsit :(()
    A lényeg, hogy nekem is (mint minden valamirevaló motorosnak) elöbb volt motrom mint jogsim! :D
    Noha ezt nem tartom követendő példának de éppen ezért nem is ítélem el!
    Amikor megvettem életem értelmét, :zp:-t akkor még azthittem, hogy tudok motorozni mivel az emzét már úgymond kimotoroztam!
    Csak úgy mellékesen megjegyzem a lányoknak akik már nagy (600-as) vassal nyomják az utakon és éppen annak hisznek aki olyat mond ami éppen teccik nekik, hogy tudásilag még az emzé is sok nekik! ;)
    Szóval én is azthittem, hogy kinőttem az emzét! :D
    Még szerencse, hogy volt a bejáratás időszaka ahol meg volt határozva, hogy max 4000 rpm az első 800 km-en!
    Ekkor a kawa végsebessége kb 90 km/h!
    Tehát mentem a motorért emzével, ott letámasztottam azzal a felkiáltással, hogy majd jövök érte valamikor és felpattantam :zp:-re és uzsgyi!
    (csak megjegyzem, hogy elösszőr űltem rajta, se próbakör se semmi)
    Itt az elején mindjárt be is kakiltam majdnem mert azért mégsem kellett volna ugyanolyan gázadással indulni mint az emzével!
    Aztán 1 sec után ismét majdnem bekakiltam mert a féket sem kellett volna annyira meghúzni! :D
    Szóval vettem 1 mély levegőt az első eltöltött 2 méter után és roppant óvatosan, mint aki elösszőr ül motoron, kikanyarodtam a főútra és óvatosan hazaporoszkáltam!
    Megjegyzem akkor Ő még egy frissen befogott Sárkány volt és még nem szokta meg, hogy ül rajta valaki!
    [​IMG]
    Tehát szép lassan elkezdtünk összebarátkozni és nem forgattam 4000 fölé (szándékosan, max véletlenűl de akkor is 6000 alatt maradt) és rájöttem, hogy a 90 km/h is gyors ha hamar érem el! :D
    Szorgalmasan gyüjtöttem bele a km-eket, akkor még volt pénzem benzinre és spanyolból hoztam bele az olajat!
    Na bevezetésnek ennyit!
    Amit tudni kell róla, hogy nem kezdőknek való, akármit is írnak a "szak" újságírók, tudom neki az nem motor ami 1000 ccm alatt van!
    Ezt a motort kimotorozni csak a ringen lehet és ott is nagyon nagy tudás kell hozzá amit én (hála a kawasaki hazai forgalmazójának) igyekszem is összekaparni!
    A motor maga viszonylag egyszerű, csak a hátsó rugóstag előfeszítése állítható, lóerőben nincs hiány, forgatónyomatékból meg többlet van!
    Valakit zavar a tükör elhelyezése, szerintem ha máshol lenne akkor nem lehetne vele a sorok között menni! ;)
    Az első ülés kényelmes, hátul meg szeretnek a lányok ülni!
    (1 kivételével de ő 100 kg felett volt)
    A fék hibátlan, ezt a ringen lehet igazán megfigyelni mert én még a gázt húzom amikor mások már javában fékeznek!
    Persze néha kimegyek a bukótérbe az igaz! :D
    A szélvédelme több mint jó, szinte tökéletes erősen autópályás tempóban sem megy a fogyasztás 5 liter fölé (4,7) városban 4,3 liter 95-ös 100 km-re!
    A ringen sem tapasztaltam növekedést!
    Ergonomiája nekem tökéletes, minden kézre esik és minden műszert jól látni, szerencsére ezen még analóg (mutatós) műszerek vannak ami nekem jobban is teccik mint a digitális kütyük!
    Olyan medmexes!:cool:
    A sebesség váltó zajos és darabos de csak kis sebességnél, amint versenytempóra kerül a sor hangtalan lesz és könnyen kapcsolható!
    Hát ebből látszik, hogy nem szötymörgésre tervezték!
    Amúgy a motor magától is felgyorsul, a minap is azt vettem észre, a mutató elhagyja a 180-as számot a műszerfalon!:eek:
    Erölködés nélkül!
    A gyári hátsó gumi kicsit csúszik kanyarban, de engem nemzavar!
    Eddig csak álló helyben estem vele ami azért elég égő!
    A motor karakterisztikája miatt nem ajánlom kezdőknek, kicsit olyan mint a puskaporos hordó!
    Egy teszt szerint 3,8 sec alatt van 100 km/h-án!
    Ez szerintem valós adat!
    Egy kezdőnek ennyi idő alatt mi megy át a fején?
    Max a villamos!
    Szép hangja van gyári dobbal is!
    Én versenyolajat használok bele (cepsa ruta 66 10w50 100% szintetikus), nem eszi meg!
    Nagyon jó vele motorozni!
    És nagyon szép is!
    NaNa kedveli ezt.
  15. Nos igazából nemakartam erről blokkot írni de a fecsegőbe nem fért ki a szöveg!
    Az emzé meg lett bütykölve és nem is került sokba, konkrétan egy fillérbe sem illetve csak annyiba, hogy el kellett mennem az EMBER-hez aki ért hozzá! :D
    Ki lett simítva a gyújtásgörbéje és be lett hangolva a karburátora a nyitott sport kipufogóhoz és már dadogás mentesen lehet vele karcolni a városban, kicsit meg lett járatva az első tárcsafék munkahengere is mert szorult de már tökéletes!
    Köd elöttem 2T füst utánam! :cool:
    Nemsokára amikor majd lesz kb 30 felesleges ezresem (mert csak ennyibe kerül a generál munkadíjjal együtt) bele lesz rakva könnyített dugatyú és a sport hengerfej és az elektronikus gyújtás a megszakítós helyett és akkor aztán ;)!
    Talán még a kipufogót is kiégetjük egy házibuli alkalmával a tüzön! :D
    Szóval mi úgy vagyunk vele a haverral (mind a kettönknek van otthon drága japán gépe)
    , hogy egy emzé az mindig legyen a garázsban még!
    Ezt amúgy hallottuk már herlis szájából is! :D
    Lehet, hogy az emzének hagy kivánnivalót a futóműve de szerintem pont ezért élvezet vele menni!
    Talán pont ezért nemszeretik azok akik finnyásak! :D
    Szerintem emzével lehet igazán megtanulni motrozni és nekem (talán azért is mert szegény családból származom és még mindig szegénynek számítok) nem derogál visszaülni rá!
    Konkrétan az sem érdekel ha a millás motoros inkább oda sem néz csak ne kelljen köszönnie mert úgyis körbe motorozom a sorok között és csak a hátamat látja azt se sokáig!
    Nem attól lesz motoros valaki mert drága vagy nyugati illetve japán motorja van hanem attól amit a szívében érez a motorja iránt!
    Sok ember váltogatja a motorját évente is akár mert kijött egy újjabb vagy azért mert az új motorral jobban lehet dicsekedni vagy csajozni/fijuzni!
    De sokan vannak akik ragaszkodnak egy márkához és azon belül is egy típushoz mert azt szeretik, az nőtt a szívükhöz, azzal mentek át mindenféle kalandon, vannak közös emlékeik, stb!
    Estem már ezzel az emzével is de csak télen és jégen! :D
    Nemtörtént semmi, felkeltem, káromkodtam és mentem tovább, amikor esőben beázott a gyertya akkor is káromkodtam, amikor autópályán 140 km/h-nál megragadt a dugattyú akkor is káromkodtam!
    De nem haragudtam meg az emzére mert tudtam, hogy nem az ő hibája volt!
    Év elején igen csak anyagi gondjaim voltak amikből talán lassacskán kimászok és megfordult a fejemben, hogy eladom az emzét (nem :zp:-t) de csak olyannak akitől majd visszatudom venni ha helyre jön a költségvetés mert azért hiányozna az emzé mert voltak közös élményeink is!
    Nem az számít, hogy milyen motorod van hanem, hogy szereted-e a motorod!
    Nekem itthon (és máshol) szokták mondani amikor kelek útra motorral, hogy vigyázzak magamra, én erre mindig azt mondom, hogy nem magamra fogok vigyázni hanem a motromra!;)