Vezetéstechnikai tréning, gyakorlás

NaNa témája a 'Vezetéstechnika' fórumban , 2008 Január 22.

  1. Piqlet1977

    Piqlet1977 Ön DÖNT, iszik vagy vezet! ;) CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2015 Április 27
    Üzenet:
    387
    Kapott Lájkok:
    201
    Remélem Te is olyan kellemesen fogsz csalódni mint én anno. Én Zolinál és Ákosnál voltam már, mindketten nagyon türelmesek és segítőkészek voltak! :)
     
    #1281
    NaNa kedveli ezt.
  2. ekime6

    ekime6 The Driver CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2011 Június 15
    Üzenet:
    3,605
    Kapott Lájkok:
    4,573
    Nekem a Hornet sokkal kezelhetobbnek tunt mint a CB, de aztan kihoztak az egyik csaj miatt egy VTR250-est, na nekem az volt a favorit :D
    Most azon gondolkodok hogya gyerekkori baratommal elkene mennem terepezni, csak lightosan, ismerkedosen. Adamnak is van egy nagyobb KTMje, neg fater is nemregiben vett egy 525-oset, talan le kene kuzdenem a tereptol valo felelmem... :D bar Szormok meg mindig a Hondas terepmotorozasos befizetesre voksol, no de majd meglatjuk :D
     
    #1282
    Piqlet1977 és NaNa kedveli ezt.
  3. NaNa

    NaNa nanana, Life is Life! Fórumvezető CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2006 Április 21
    Üzenet:
    23,577
    Kapott Lájkok:
    11,720
    Szívesen kipróbálnám a terepezést én is. Amikor volt alkalmam menni terepen az minden volt, csak élvezet nem. :D
     
    #1283
    Piqlet1977 és ekime6 kedveli ezt.
  4. Babulu

    Babulu Hivatásos Darazsász CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2009 Március 8
    Üzenet:
    4,796
    Kapott Lájkok:
    4,309
    Jaj istenem, nálam bénább szerintem nem volt még csaj a safetyn és mégse sikerült se Tomi, se Viktor idegeit megtépáznom :D Én alapból a kis VTR-el mentem, de nekem meg kihozták a kis CG125-öt, ami nem is motor... Estem keltem két napig :D

    Az 525-ös terepre rengeteg. Egyetértek Szőrmókkal, menjetek el a Dirt-ös képzésre, mert ott kismotorral meg lehet tapasztalni a szépségeit és az árnyoldalát ;)
     
    #1284
  5. birge

    birge Az igazi nyuszimotoros CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2008 Március 5
    Üzenet:
    9,155
    Kapott Lájkok:
    4,098
    Hát, nemtom, Tomival a szerelőnknél ismerkedtem meg, akkor sem haverkodtunk össze, most sem
    Terepre kicsi, könnyű motor a jó (mondja ezt birge, a nagy szakértő). Nemtávirat 650es TTRje például már piszok nagy és férfit kíván. A DRZ pont jó (lenne), csak a szupermoto kerékre nemigazán van terepgumi. De nem vagyok nagy sárdagasztó-királynő, úgyhogy nekem nagyjából jó a jelenlegi felállás terepre is:)
     
    #1285
  6. birge

    birge Az igazi nyuszimotoros CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2008 Március 5
    Üzenet:
    9,155
    Kapott Lájkok:
    4,098
    Igen, a VTR nagyon barátságos kis gép, harmadikra már meg is csináltam vele a pályát, míg az X-szel kb. 5.re sikerült, azt is épphogy.
    Nekem kicsit furcsa volt, hogy nem lehetett "összeismerkedni" a motorral, hanem rögtön a vékony fémizén kezdtük, ahogy ráültem (nemtom, hogy hívják) és mivel az összes motor nagyon más volt, mint az enyém, ezért rettenetesen nehéznek tűnt az egész. De pár kör után már mindegyikre kezdtem ráérezni:)
     
    #1286
    ekime6 kedveli ezt.
  7. Piqlet1977

    Piqlet1977 Ön DÖNT, iszik vagy vezet! ;) CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2015 Április 27
    Üzenet:
    387
    Kapott Lájkok:
    201
    Kikérem magamnak az én Picim nevében is;)a CG125 nagyon jó kis (tanuló)motor! Anno ezt adták alám a Safety-nél és egy kezesbáránynak bizonyult. Nagyon örültem, hogy tudtam/tudom vinni, úgyhogy rögtön ilyet is kerestem megvételre. Nekünk, kezdőknek az ilyenek jelentik a belépést a motorozás világába! ;)
     
    #1287
  8. Piqlet1977

    Piqlet1977 Ön DÖNT, iszik vagy vezet! ;) CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2015 Április 27
    Üzenet:
    387
    Kapott Lájkok:
    201
    Nem mellesleg valóban 2 liter a fogyasztása, ami már a vicc kategória... :D Párom ezt ki is használja munkába járáshoz, amíg kezemben nincs a jogsim! ;) :p:csam:
     
    #1288
    ekime6 kedveli ezt.
  9. birge

    birge Az igazi nyuszimotoros CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2008 Március 5
    Üzenet:
    9,155
    Kapott Lájkok:
    4,098
    Most, hogy a DRZ 10 perc járásra van innen a parkolóban, halkan megsúgom: a VTR annnnyira szép és kezes, hogy ha nem 250es lenne, akkor lehet, hogy elgondolkodnék azon, hogy lehet, hogy a DRZnél jobb motorok is vannak a világon.
    De szerencsére 250es, így a csábítás nem túl erős.

    (Nem ismerem a Honda összes modelljét, úgyhogy ha van ilyen motor nagyobban, azt titkoljátok el előlem. Szeretem a motoromat és nem akarom megcsalni. Na jó, max a TTRrel néha, de az családban marad.)
     
    #1289
  10. _Bq_

    _Bq_ Vendég

    Pont olyan nincs, csak hasonló. Ezzel a Ducati-jellegű térhálós vázzal nem sok gyártó foglalkozik rajtuk kívül, a japánoknál csak 1-2 kísérlet van/volt rá. Hondáéknál, viszonylag újabb, de alu hídvázas V2-es csupasz az NT400 Bros és az NTV650 volt, de ezekből a kisebb belpiacos, a nagyobb nem olyan szép (viszont van belőle kardános), és a fellelhető példányok mindkettőből inkább huszonévesek, mint fiatalabbak. Yamahából, ami térhálós vázas, az a TRX850 volt, de az meg sor2-es, és itthon ritka, mint a fehér holló. Barátságos V2-esük a BT1100 Bulldog, de az meg inkább Buell koppintás, mint Ducati. Suzukiból, _nagyon_ hunyorogva az SV650 meg a Gladius a hasonló, Kawáéknál meg égen-földön nincs ilyesmi...
     
    #1290
  11. birge

    birge Az igazi nyuszimotoros CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2008 Március 5
    Üzenet:
    9,155
    Kapott Lájkok:
    4,098
    Remek, a kísértéstől nem kell tartanom:)
     
    #1291
  12. _Bq_

    _Bq_ Vendég

    Próbálj ki egy Monster 600-ast, és kiderül... :D
     
    #1292
  13. Babulu

    Babulu Hivatásos Darazsász CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2009 Március 8
    Üzenet:
    4,796
    Kapott Lájkok:
    4,309
    A CG-t nem lebecsmérelni akartam, nekem se 600-as motorom van. Csak hogy nincs meg a motor érzés, hogy van egy tank a lábad között és visz a hátán. Inkább mint egy bicikli :D

    Kis VTR-nek ez már a másodvirágzása, de sajnos nem hozta az elvártat, mert már nem gyártják. Amúgy igen, Monster, SV, Gladius, bár ez utóbbi sorkettő és a GS500 utódja asszem. A nagy VTR1000 nagyon nem ez a kategória, a régi VT750 meg egyebek meg dögnehezek. Nekem amúgy fura volt kicsit a sor 4 után, meg a szűköcske kormány is érdekes, de legalább könnyű :)
     
    #1293
    Piqlet1977 kedveli ezt.
  14. birge

    birge Az igazi nyuszimotoros CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2008 Március 5
    Üzenet:
    9,155
    Kapott Lájkok:
    4,098
    A monster a szívem egyik csücske, nagy álmom, szívszerelmem, de hát egyrészt nem enduro;), másrészt a hozzáértők azt mondják, erős az nekem. (Sosem próbáltam, de egyelőre hiszek nekik).
    De amúgy egyáltalán nincs tervben a DRZ lecserélése, egy-két elhanyagolható apróságot leszámítva tökéletesen elégedett vagyok a drágaságommal:)
     
    #1294
    NaNa kedveli ezt.
  15. _Bq_

    _Bq_ Vendég

    Oké, de a VTR se az ;) A kis Monster kb 55Le, a Kawád elvileg 45 volt, ha azzal elbírtál, nem nagyon kellene, hogy gondod legyen. Ha a 900-asokról beszélnénk, az már más kérdés lenne :) A DRZ-t meg ne is cseréld le, ha összepasszoltok :)
     
    #1295
  16. Piqlet1977

    Piqlet1977 Ön DÖNT, iszik vagy vezet! ;) CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2015 Április 27
    Üzenet:
    387
    Kapott Lájkok:
    201
    Babulu! Nem vettem leszólásnak, mivel szó szerint ezt szoktam én is mondani Picire - "olyan mint egy bicikli, csak nem kell tekerni!":gurul:
    Láttam anno, mit kínlódnak barátnőim, akik esetleg voltak olyan bevállalósak, hogy nulla tapasztalattal rögtön A-ra mentek... én meg egyrészt nem kínlódni akartam/akarok - mivel nem vagyok egy született műszaki tálentum:nemnem:- hanem megtanulni kezelni a motort, másrészt óvatos duhaj vagyok és szeretek lépcsőfokonként haladni.;)Mondjuk ennél jobban már nem is lehetne "(benzin)tyúklépésben", mert az első motorom, amin kertek alatt gyakorolgattam, egy Puch Cobra GTL volt (80-as), ami kb. annyi idős volt mint én...:bang:ráadásul valami baromi ronda Milka-lila színben!:DDe legalább 2 veterán úgy-ahogy megértette egymást...:cool::gyogyeger:
     
    #1296
    ekime6 és NaNa kedveli ezt.
  17. zéé77

    zéé77 Vendég

    hú, az a TRX 850....nagyon zsírkaraj....egyik haveromnak van.....ha nem utálnám a váltással való buziskodást,meg a kényelmetlenséget,akkor tuti lőnék magamnak egy ilyet.....baromi dögös verda....
     
    #1297
    NaNa kedveli ezt.
  18. Mamóca

    Mamóca ősanya CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2008 Április 29
    Üzenet:
    2,293
    Kapott Lájkok:
    859
    Sziasztok!
    Szász Karcsi (Honda Szász Nyíregyháza ás az Óriáskerék ME vezetője) kérte, hogy tegyem közzé a nyíregyházi nyílt napot!
    https://www.facebook.com/oriaskerekme -
    - oktatás, tesztvezetés, rendőrségi beszámoló, ebéd, felvonulás. Ingyenes NYÍLT NAP! gyertek el és hozzátok a motoros barátaitokat is!
     
    #1298
    Piqlet1977 kedveli ezt.
  19. Yamina

    Yamina Ősblogger CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2006 Június 30
    Üzenet:
    8,119
    Kapott Lájkok:
    12,356
  20. Piqlet1977

    Piqlet1977 Ön DÖNT, iszik vagy vezet! ;) CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2015 Április 27
    Üzenet:
    387
    Kapott Lájkok:
    201
    Hírlevél a Honda Safety-től! (Hátha érdekel valakit...);)


    "Kedves Motoros Vendégünk!

    2015. Július 13-án 16:00-24:00 között tartjuk az év 3. Motoros Nyílt Napját.
    Az ORFK-OBB támogatásával mindenki kedvezményesen regisztrálhat a júliusi-augusztusi tanfolyamainkra.
    A 2 napos tanfolyamokat 45.000 Ft helyett 35.000 Ft-ért, a szabadtéri 1 napos gyakorlókat pedig 28.000 Ft helyett 23.000 Ft-ért veheti igénybe.

    A helyszínen (1108 Budapest Kozma utca 3. SiLverKart Budapest) lehetősége lesz kipróbálni motorjainkat egy tesztvezetés keretein belül.
    Ha kérdése lenne a képzésekkel kapcsolatban, vagy a motor választásban, kérheti oktatóink segítségét.

    Amennyiben Ön motoron érkezik (+utas), vagy részt vett már a Safety-Hungary bármely oktatásán, vagy a helyszínen regisztrál valamelyik tanfolyamunkra, akkor a gokart, csocsó, dart's, biliárd, és bowling szolgáltatásainkat az adott napon térítésmentesen veheti igénybe.
    Amennyiben ezen feltételek egyikének sem tud eleget tenni, akkor se maradjon otthon, mert szinte az eredeti ár töredékéért, mindössze 1.000 Ft/7 perc/fő/futam gokartozhat.

    Ne felejtse el a dátumot: 2015. július 13. hétfő 16:00-24:00
    Helyszín: 1108 Budapest Kozma utca 3. (SiLverKart Budapest Gokart,- és Rendezvényközpont)

    Érdeklődni: az info@safety-hungary.hu e-mail címen, vagy a 06-30-670-8592 számon tud
    (A kedvezmények nem összevonhatóak és csak helyszíni jelentkezéssel vehetők igénybe!)

    Mert az Ön biztonsága fontos számunkra!

    Üdvözlettel:
    Safety-Hungary csapata"
     
    #1300

Megosztás