Jövő héten rendelem meg. A rendeléstől számítva 3 nap után mehetek is érte (www.kekhold.hu) a boltba. Azért nem rendeltem meg a héten, mert nem tudnék értük menni, mert szétbombázták az utcánkat (ma is gyalog mentem vásárolni, mint az állatok ). A Commanderből ezek szerint nincs hiány. Viszont a Metzeler 888-ra 2 hónapja várok, hogy legyen a hazai importőrnél. De jó, hogy nem jött meg, mert így Michelin lesz. Amúgy tudok egy párkányi fickót, aki Németországból hoz bármilyen autó-motor gumit számlával, olcsóbban. Ilyen cége van. Ha kell valakinek kontakt, szóljon. 30 000km-t akarsz elmenni egy gumival? Az vagy beton kemény, és ezért életveszélyes, vagy acélszövetig lekoptatod. A Metzeler 888 is emelt futásteljesítményű gumi pl, így ígérnek 15 000 km-t. A 880 meg csak 10 000-et fut el. A Te Pilot-od szerintem ezeknél a cruiser gumiknál puhább összetételű. Nem hinném, hogy 10-12 000 km-nél tovább merném használni.
....hát én nem tudok ilyen típusokat meg neveket megjegyezni, nekem az vált be, ha odamentem a gumibótba, jól megfogdostam és megböködtem a gumit, és ha elég szimpatikusan gumis állaga volt, akkor azok beváltak... Söndör most szerzett valami Kendát a Vifire mert hiába ugattam, hogy nem valami jó gumit vett elsőre, csak akkor vette tudomásul, amikor a lendületesebb körforgalomban másodszor csúszott ki a segge alól a vas... - ezt a második gumit meg csak kendahajadra guminak hívom.... a szokéocó kategória MEGINT, és a két gumi árán már megvehettük volna elsőre a normálisat, de hát van aki csak a saját kárán tanul.... Én még kaffogva elkavirnyálgatok óvatosban, csak azt nem értem, miért kell ezt nekem végignézni ahogy kel és fekszik vele? Esőbe már tiltólistára tettem magamnak szegény Vifit, mert gyalázat ahogy az eleje korizik ezzel a szar Kendával...
... legalább egy Heidenau-t vett volna, az legalább már a szoci korszakban is bizonyított. (Ha jól emlékszem, az a megboldogult Pneumant, MZ-n elég jól teljesítettek anno.) ... de bakker, pont a ti motorjaitokon filléreskedni amúgy is a gumikon, mikor mindkettőre kicsi-keskeny méret kell? Gyanítom, a Vifin is valami 110-es lehet elöl maximum, hátul meg 130-140... normális márkából, újonnan is megvan egy szett rá bőven 50 alatt. A Lóóóóónál is max. az első, 19 collos lehet a kihívás, hátul azon is 130-as, 17 collos van...
Amin nem szabad spórolni egy motor esetében, az a gumi. Azzal érintkezel az aszfalttal, így a legmeghatározóbb dolog.
...evvan.... majd ha nagyon bepipulok, elmenek, oszt veszek rá normális gumit.... Nyomorult Vifire jutott a tanulóvas szerep Söndörtől... együtt kelnek-fexenek Meg a férfiegónál úgy van az, hogy ha az asszony mondja a műszaki témát, akkor ááááh, úgyse ért hozzá.... aztán meg ha nem jön be, persze mert én vagyok az ügyeletes boszorkány aki megszugerálta. A Lóóón egyébként egész jó a gumi, Ubin még a 12 éves van, de majd intézek rá valamit önállóban, és akkor nem lesz belőle vita.
A kapunál is úgy volt, hogy én nem szívesen parkolok a hegyoldal felől, de Söndör szerint jó hely az a motortárolásra. Kicsit morogtam, hogy nem ér le a lábam a beton illesztésnél a lehajtónál és mennyire necces, és nem kéne... Aztán kétszer felborult a kapuban, és az még rá is csukódott, úgyhogy végül csak át költöztünk a motorbarát bejárathoz... mondom, van aki csak a saját kárán tanul, van aki szeret 18 éves indexbúrákat vadászgatni esténként a vaterán....
Én meg úgy válogatok gumit, hogy elcsattogok a gumishoz, átjön a szomszédból Viktor, aztán mint valami hisztis csaj a cipőboltban, fél óráig válogat, leveteti az összes gumit a legfelső tartóról és amire végül rábök, azt elhiszem neki Eddig jól választott.
Neeem, de a gumis most mondta is, h nagyon vékonyak voltak középen a gumijaim... Az úgy történt egyébként, h a tavalyi hátsó-cserekor az első még bőven jó volt, így azt nem cseréltem. Idén meg mindenképp szettben akartam, de már vártam is nagyon a cserét.
No, akkor folytatom itt a gumi-témát, aztán majd NaNa legalább egyben pakolhatja át a gumisba Előkerült végre a gépem, íme a gumik, amik most lekerültek: A Road 3-ban pedig benne van az első 800 km Háááát, mit mondjak: ég és föld. Tapad, mint a pillanatragasztó, jó, h nem kell óvatoskodnom már döntögetéskor. Viszont viszonylag nehezebb kimozdítani az egyenesfutásból, és több erő kell a döntögetéshez. Viszont ha bedőlt, akkor ottmarad, nem kell különösebb erőkifejtés az ott-tartáshoz. A kanyarokban kb egy tízest rátesz a kanyarvételi sebességre, dönteni is jó, de mégis a kanyar végeztével valahogy nincs az a wow-effekt. Esőben kiváló, mintha ott sem lenne a víz. Az úthibákat kevésbé érzem. Ami pedig még feltűnt: a km-óra az eddiginél kevesebbet mér ugyanazon a távon. Habár ennek köze lehet az első kerékcsapágy-cseréhez is. A levett első gumi azért is van annyira félrejárva, mert csapágyas volt a kerék. Most kell egy új féktárcsa is, mert megette a betét
Na mivel a túrán sikerült szintehogymár hegyesre koptatnom az első gumim, most már tuti lecserélem. Igazából apám már tavaly a nagy túránk előtt leakarta, szóval most már tényleg elhasználtam... Még ezzel vettem és azóta 15 e belekerült Tavaly apámnak szóltam, hogy egy hátsó jól jönne, de ne csingcsangcsung legyen, mint autókon (Ling Long, Matador), mert ez mégiscsak két keréken megy. Örültem mikor megláttam, hogy Michelin. Aha, akkor még nem tudtam, hogy ez a Pilot Street 2 egy rakás fos. Előtte, mint elől is, Bridgestone Battlax BT 45 volt. SOHA nem csúszott meg, akármekkorát fékeztem, ez meg folyamatosan! Ja és 10 e km alatt egy 1 mm nem kopott. Azért valamit illett volna már. Szóval hazajöttünk, és Szőrmók elkezdett nézelődni, hogy mi is kéne, de párban cserélünk, mert nem tetszik neki a Michelin sem Hívtam tesóm exét, hogy mit ajánl, és a héten vinném hozzá a kicsikém. - Dunlop! Ne vegyél még egy olyan fos Michelint! Én már tavaly is megmondtam apádnak, de szart bele! Meg is lett rendelve akcióban 49.990-ért a Dunlop StreetSmart. Remélem tényleg olyan jó, ahogy mondták...
Ha belegondolok, úgy már nem sokkal drágább, hogy ha veszek párban Battlaxot, mondjuk külön mert akcióban nem találok, az több mint 40 e. Akkor inkább Dunlop.
Az a baj, hogy az enyémre a 80-90%-os használt, vagy túltárolt garnitúra is éppenéppen megvan ennyiből, ha szerencsém van... Zsírúj garnitúra 50-ért... olyanról csak álmodozok
A Yamahara nekem is 200-220 euro a gumi-A Suzukira meguszom a feleböl igaz szinte ismeretlen marka legalabb is nem nagyon ismert es megis jo.
Tagama, jól lekoptattad, hallod-e Nekem jó sokára lesz meg, hogy mennyit bír, január óta most tankoltam először... ilyen ütemben örök élet meg két nap a Pilot Road 2...
Na halleluja, átkerültek végre ide a kommentek Jelentem a Road 3-ban már benne van 6e km, egyre jobban szeretem Féktárcsa is ki lett cserélve, meg mindkét fékbetét.