Sokan idegenkednek ettől a márkától, a legtöbben viszont nem is ismerik. Pedig pl. a Nevada tök olyan, mint a Yamaha Virago... teljesen jó csajoknak. De akár a Breva is akármelyik naked bike-kal felveszi a versenyt.
Háát én mikor néztem magamnak talán egyet találtam amit ki tudtam volna fizetni de már elkelt fáj is érte a szívem
Az enyém nem ilyen szép, mint a képen láthatók,...valami ocsmány szürke színe van, az lesz az első ha megkapom hogy átfestettem.
Szia! Milyen típust foglalóztál le? Nekem régi volt. V35/50, amiből később egy laza mozdulattal V65 lett. Újabb modellekben Nana az illetékes. Mire vagy kíváncsi? Nem tudom milyen motorokat vezettél eddig, de pl. az integrált Brembo fék nagyon meg tud tréfálni. Én kispolákról ill párom hd-jról ültem rá, és majdnem fejreálltam. Fogott a fék. Sőt, mitöbb egyszerre a kettő. Azaz ha fékezel a hátsóval, az működésbe lépteti az elsőt is, és gyakorlatilag blokkol. Könnyen dobálható, dönthető, könnyű a váltója. Ami jellegzetessége az az oldalirányba rezgés. Először kicsit félelmetes, de az első úton meg lehet szokni. Gyenge pontja az elektonika. Bár ez csak máshonnan jött, mert nekem a 20 éves motoréval nem volt gondom. Mikor blokkot cseréltünk benne -Ő cserélte és néztem- nem bántottuk a váltót és az áttétet. Ezért 5.-ben is indult, de a korábbi 4 helyett megevett 7 litert. Ha megmarad akkor áttétel és váltócsere is lett volna és ILYEN kafa gépem lenne. De nem, mert ment a levesbe a nehezen dönthető, rossz súlyelosztású, fék nélküli stb hd-ért. Alkatrészhez itthon viszonylag nehéz hozzájutni, de rengeteg külföldi oldal van, ahonnan potom pénzért akár komplett motorkerékpárt is vehetsz. Itthon én egy dorogi kereskedésben próbálkoztam -keresd Baraboszit, úgy látom odavalósi, biztos tudja a pontos címet. Azt hiszem valami off road motor vagy mi volt a nevük-. Nálam volt kuplungprobléma, konkrétan széttépte a 650-es blokk, és láss csodát a fiat kuplungtárcsa jó volt hozzá. Én motoroztam vele az Alpokban GSXR-es haverokkal és nem vallottunk szégyent. Az egyenesek persze már más tészta. 350-ként 150 km/órát tudta max., de ekkor már lerezgett a lábam a lábtartóról. Utazóban a 110-120 símánk ényelmesen ment. Gondom volt még az oldalsztenderrel. Folyton visszaugrott -olasz, a Ducati is hajlamos rá-, ennek örömére már tudom hogy képes vagyok felkapni ha szép komótosan összeesik míg nyitom a kaput. Hát egyenlőre ennyi. Ha konkrét kérdésed van ne kímélj! Ha én hülye vagyok hozzá, van mellettem egy ész is. Üdv!
Nevada Base nevű motort próbáltam ki és ami nem tetszett nekem hogy nincs holtjátéka a kuplungnak, nem lehet csúsztatni, ...ez miért van?
Pl. rosszul van beállítva. Tudtomal az állítgatni kell, ahogy kopik, rezeg, stb. Szóval szerintem amiatt nem mondj le egy motorról, hogy nincs holtjáték a kuplungon. Mondjuk amikor olyan kuplungja van egy motornak, hogy nem tudod behúzni... na az már gáz.
Nem akartam írni, mert lököttkének is ezt ajánlottam, a végén pedig még az sül ki belőle csak ezt mondom mindenre. Ha nagyon kemény a kuplung, arra is van néhány típusnál, márkánál orvosság. Kuplungkönnyítő szett -jó pénzért-. Ez kb 40%-kal könnyebbé teszi a kuplungot. Nem tudom a Guzzinál van-e ilyen, bár az enyémhez nem kellett. Puha volt mint a vaj. Viszont a holtjáték beállítás gyakorlattal kb. 5 perc. Szerintem bátran vágj bele a Guzziba!
Nekem az a legnagyobb gondom vele, hogy kicsi a kezem... ha normálisan van beállítva a holtjáték, akkor megfeszülök, amikor a kuplungot csúsztatni kell,mert annyira kint fog... De amúgy szerintem a Guzzi kuplungja nem olyan brutál,mint pl. a Harley... nem csoda, hogy a harleysoknak olyan az alkarjuk, mint Popeye-nek.
Guzzis Gurulás Tudom, hogy van jónéhány ilyen fórum, téma mindenfele, a Guzzisok mégsem az a nagy internetező fajta. Legalábbis úgy tűni. Szóval ebből sosem elég: Már három éve, 2005-ben elhunyt márkatársunk, szeretett és mindnyájunk által tisztelt Cservenyi Tíbor (Tibibá) emlékére idén is motorozunk egyet. A családdal történt egyeztetés szerint idén április 19-én szombaton találkoznánk a Kerék kocsma elött, Csömörön, fél 10-kor. A Tibibá emléktúra programja: 1. Találkozó reggel 9.30 kor Csömörön, a Kerék kocsma elött (utcanév később) 2. Temetőlátogatás, virtuális koccintás Tibibá-val (vörösborral meglocsoljuk a sírját) 3. Motorozás a Bánki tóhoz (tavasz első motorozása ide vezetett) 4. Valahol ebéd 5. A börzsönyi tájvédelmi körzeten átmotorozva vissza a Dunakanyarban Hasznos linkek guzzisoknak: motoguzzi.lap.hu Startlap.hu Moto Gzuzzi fórum
Gyálon nálunk van egy hely ahol mindíg állnak kint eladó mocik, most egy gyönyörű breva 750-es van kint bárcsak lenne 950ezrem
Nekem mákom volt/van a kuplungkar formájával. Befelé homorú, így átérem -bár zongoraművész ujjaim vannak. - Most bescanneljem az alkarom?! ...azt a gumislagot? Bár kétségtelenül színtiszta izom, és biztos vagyok benne egy hónap múlva újfent színtiszta inhüvelygyulladás is lesz. De úgy kell nekem! El is felejtettem. Engem az alapjárat szívatott a Guzzin. Egyszerűen nem bírta a háziszervizesem beállítani. Akármilyen meleg volt a motor, akármit állítottál, ha nem húztad a gázt -najó csak illdomosan- leállt. A Hd meg valahol falsot szív, így melegen az is leáll. Meg a 125-ös TS-en sem volt se töltés se alapjárat. Mondjuk azzal nem is vacakoltunk, mert papírjai sem voltak. "Krosszozni" a hegyen jó volt. Úgy látszik nekem ez jutott. De szar is az élet!
A Sakál már injektoros, úgyhogy olyan túl sok mindent nem kell rajta állítani. (Na jó, egy szelepállítás ráférne... Azt szoktam énekelni menet közben: "megy a Guzzi fogat csattognak a szelepek...") Bár egyszer a hivatalos márkaszervizben 7 órát töltöttem el alapjárat állítással, mert rákötötték a kompjúterre. A végén már égett fémszaga volt. Mondtam, hogy valahogy hazamegyek, aztán majd holnap próbáljuk újra hidegen. Másnap tökéletes volt...