1. Ez az oldal cookikat (sütiket) használ. Az oldal további böngészésével elfogadod ezeknek a sütiknek a használatát. Bővebben...

Miért épp a Moto Guzzi?

NaNa témája a 'Motormárkák' fórumban , 2008 Március 19.

  1. NaNa

    NaNa nanana, Life is Life! Fórumvezető

    Regisztrált:
    2006 Április 21
    Üzenet:
    18,145
    Kapott Lájkok:
    6,380
    Sokan idegenkednek ettől a márkától, a legtöbben viszont nem is ismerik. Pedig pl. a Nevada tök olyan, mint a Yamaha Virago... teljesen jó csajoknak. De akár a Breva is akármelyik naked bike-kal felveszi a versenyt.
     

    Csatolt fájlok:

    #1
  2. NaNa

    NaNa nanana, Life is Life! Fórumvezető

    Regisztrált:
    2006 Április 21
    Üzenet:
    18,145
    Kapott Lájkok:
    6,380
    Mivel nem engedte feltölteni a többi képet, itt van még néhány szép Guzzi. :D
     

    Csatolt fájlok:

    #2
  3. Csacsi

    Csacsi Ősbiker CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2007 Szeptember 21
    Üzenet:
    1,287
    Kapott Lájkok:
    12
    Nekem nagyon tetszenek, csak hát az áruk...
     
    #3
  4. NaNa

    NaNa nanana, Life is Life! Fórumvezető

    Regisztrált:
    2006 Április 21
    Üzenet:
    18,145
    Kapott Lájkok:
    6,380
    Miért, mi van az árukkal?
    Amikor a Sakált vettem, akkor a kategóriájában a legolcsóbb motor volt.
     
    #4
  5. Csacsi

    Csacsi Ősbiker CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2007 Szeptember 21
    Üzenet:
    1,287
    Kapott Lájkok:
    12
    Háát én mikor néztem magamnak talán egyet találtam amit ki tudtam volna fizetni de már elkelt :( fáj is érte a szívem
     
    #5
  6. deasy

    deasy Segédmotoros

    Regisztrált:
    2008 Január 11
    Üzenet:
    140
    Kapott Lájkok:
    0
    Az enyém nem ilyen szép, mint a képen láthatók,...valami ocsmány szürke színe van, az lesz az első ha megkapom hogy átfestettem.
     
    #6
  7. NaNa

    NaNa nanana, Life is Life! Fórumvezető

    Regisztrált:
    2006 Április 21
    Üzenet:
    18,145
    Kapott Lájkok:
    6,380
    A színe a legkevesebb. Egy doboz neoluxszal át lehet fényezni. :)
     
    #7
  8. xta

    xta Segédmotoros CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2007 Január 30
    Üzenet:
    311
    Kapott Lájkok:
    18
    Szia!

    Milyen típust foglalóztál le?
    Nekem régi volt. V35/50, amiből később egy laza mozdulattal V65 lett. ;)
    Újabb modellekben Nana az illetékes.:)
    Mire vagy kíváncsi?
    Nem tudom milyen motorokat vezettél eddig, de pl. az integrált Brembo fék nagyon meg tud tréfálni. Én kispolákról ill párom hd-jról ültem rá, és majdnem fejreálltam. Fogott a fék. :) Sőt, mitöbb egyszerre a kettő. Azaz ha fékezel a hátsóval, az működésbe lépteti az elsőt is, és gyakorlatilag blokkol.
    Könnyen dobálható, dönthető, könnyű a váltója. Ami jellegzetessége az az oldalirányba rezgés. Először kicsit félelmetes, de az első úton meg lehet szokni. Gyenge pontja az elektonika. Bár ez csak máshonnan jött, mert nekem a 20 éves motoréval nem volt gondom. Mikor blokkot cseréltünk benne -Ő cserélte és néztem- nem bántottuk a váltót és az áttétet. Ezért 5.-ben is indult, de a korábbi 4 helyett megevett 7 litert. Ha megmarad akkor áttétel és váltócsere is lett volna és ILYEN kafa gépem lenne. De nem, mert ment a levesbe a nehezen dönthető, rossz súlyelosztású, fék nélküli stb hd-ért. :eek:
    Alkatrészhez itthon viszonylag nehéz hozzájutni, de rengeteg külföldi oldal van, ahonnan potom pénzért akár komplett motorkerékpárt is vehetsz. Itthon én egy dorogi kereskedésben próbálkoztam -keresd Baraboszit, úgy látom odavalósi, biztos tudja a pontos címet. Azt hiszem valami off road motor vagy mi volt a nevük-. Nálam volt kuplungprobléma, konkrétan széttépte a 650-es blokk, és láss csodát a fiat kuplungtárcsa jó volt hozzá. :)
    Én motoroztam vele az Alpokban GSXR-es haverokkal és nem vallottunk szégyent. Az egyenesek persze már más tészta. 350-ként 150 km/órát tudta max., de ekkor már lerezgett a lábam a lábtartóról. Utazóban a 110-120 símánk ényelmesen ment. Gondom volt még az oldalsztenderrel. Folyton visszaugrott -olasz, a Ducati is hajlamos rá-, ennek örömére már tudom hogy képes vagyok felkapni ha szép komótosan összeesik míg nyitom a kaput. :)
    Hát egyenlőre ennyi. Ha konkrét kérdésed van ne kímélj! Ha én hülye vagyok hozzá, van mellettem egy ész is.
    Üdv!
     
    #8
  9. deasy

    deasy Segédmotoros

    Regisztrált:
    2008 Január 11
    Üzenet:
    140
    Kapott Lájkok:
    0
    Nevada Base nevű motort próbáltam ki és ami nem tetszett nekem hogy nincs holtjátéka a kuplungnak, nem lehet csúsztatni, ...ez miért van?
     
    #9
  10. NaNa

    NaNa nanana, Life is Life! Fórumvezető

    Regisztrált:
    2006 Április 21
    Üzenet:
    18,145
    Kapott Lájkok:
    6,380
    Pl. rosszul van beállítva.
    Tudtomal az állítgatni kell, ahogy kopik, rezeg, stb. Szóval szerintem amiatt nem mondj le egy motorról, hogy nincs holtjáték a kuplungon. :)
    Mondjuk amikor olyan kuplungja van egy motornak, hogy nem tudod behúzni... na az már gáz.
     
    #10
  11. ákos27

    ákos27 Gyalog

    Regisztrált:
    2008 Március 21
    Üzenet:
    3
    Kapott Lájkok:
    0
    Mert van stílusa, egyénisége és még motorozni is jó vele...:)
     
    #11
    Utoljára módosítva: 2008 Március 22
  12. xta

    xta Segédmotoros CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2007 Január 30
    Üzenet:
    311
    Kapott Lájkok:
    18
    Ez korrekt! :D
     
    #12
  13. xta

    xta Segédmotoros CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2007 Január 30
    Üzenet:
    311
    Kapott Lájkok:
    18
    Nem akartam írni, mert lököttkének is ezt ajánlottam, a végén pedig még az sül ki belőle csak ezt mondom mindenre. ;)
    Ha nagyon kemény a kuplung, arra is van néhány típusnál, márkánál orvosság. Kuplungkönnyítő szett -jó pénzért-. Ez kb 40%-kal könnyebbé teszi a kuplungot. Nem tudom a Guzzinál van-e ilyen, bár az enyémhez nem kellett. Puha volt mint a vaj.
    Viszont a holtjáték beállítás gyakorlattal kb. 5 perc. Szerintem bátran vágj bele a Guzziba!
     
    #13
  14. NaNa

    NaNa nanana, Life is Life! Fórumvezető

    Regisztrált:
    2006 Április 21
    Üzenet:
    18,145
    Kapott Lájkok:
    6,380
    Nekem az a legnagyobb gondom vele, hogy kicsi a kezem... ha normálisan van beállítva a holtjáték, akkor megfeszülök, amikor a kuplungot csúsztatni kell,mert annyira kint fog... De amúgy szerintem a Guzzi kuplungja nem olyan brutál,mint pl. a Harley... nem csoda, hogy a harleysoknak olyan az alkarjuk, mint Popeye-nek. :)

    [​IMG]
     
    #14
  15. NaNa

    NaNa nanana, Life is Life! Fórumvezető

    Regisztrált:
    2006 Április 21
    Üzenet:
    18,145
    Kapott Lájkok:
    6,380
    Guzzis Gurulás

    Tudom, hogy van jónéhány ilyen fórum, téma mindenfele, a Guzzisok mégsem az a nagy internetező fajta. Legalábbis úgy tűni.
    Szóval ebből sosem elég:

    Már három éve, 2005-ben elhunyt márkatársunk, szeretett és mindnyájunk által tisztelt Cservenyi Tíbor (Tibibá) emlékére idén is motorozunk egyet. A családdal történt egyeztetés szerint idén április 19-én szombaton találkoznánk a Kerék kocsma elött, Csömörön, fél 10-kor.

    A Tibibá emléktúra programja:
    1. Találkozó reggel 9.30 kor Csömörön, a Kerék kocsma elött (utcanév később)
    2. Temetőlátogatás, virtuális koccintás Tibibá-val (vörösborral meglocsoljuk a
    sírját)
    3. Motorozás a Bánki tóhoz (tavasz első motorozása ide vezetett)
    4. Valahol ebéd
    5. A börzsönyi tájvédelmi körzeten átmotorozva vissza a Dunakanyarban

    Hasznos linkek guzzisoknak:
    motoguzzi.lap.hu
    Startlap.hu Moto Gzuzzi fórum
     
    #15
  16. Csacsi

    Csacsi Ősbiker CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2007 Szeptember 21
    Üzenet:
    1,287
    Kapott Lájkok:
    12
    Gyálon nálunk van egy hely ahol mindíg állnak kint eladó mocik, most egy gyönyörű breva 750-es van kint bárcsak lenne 950ezrem :(
     
    #16
  17. NaNa

    NaNa nanana, Life is Life! Fórumvezető

    Regisztrált:
    2006 Április 21
    Üzenet:
    18,145
    Kapott Lájkok:
    6,380
    Pedig az nem is olyan sok. Mondjuk nem mintha tudnám,mennyi az új ára...
     
    #17
  18. Bendzso

    Bendzso Ősbiker

    Regisztrált:
    2007 Július 8
    Üzenet:
    12,452
    Kapott Lájkok:
    13
    Kb 10-05 éve milyen sokat voltam a kerékben.Pici ez az ország!!!:)
     
    #18
  19. xta

    xta Segédmotoros CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2007 Január 30
    Üzenet:
    311
    Kapott Lájkok:
    18
    Nekem mákom volt/van a kuplungkar formájával. Befelé homorú, így átérem -bár zongoraművész ujjaim vannak.:) -
    Most bescanneljem az alkarom?! :eek: ...azt a gumislagot? Bár kétségtelenül színtiszta izom, és biztos vagyok benne egy hónap múlva újfent színtiszta inhüvelygyulladás is lesz. De úgy kell nekem!
    El is felejtettem. Engem az alapjárat szívatott a Guzzin. Egyszerűen nem bírta a háziszervizesem beállítani. Akármilyen meleg volt a motor, akármit állítottál, ha nem húztad a gázt -najó csak illdomosan- leállt. A Hd meg valahol falsot szív, így melegen az is leáll. Meg a 125-ös TS-en sem volt se töltés se alapjárat. Mondjuk azzal nem is vacakoltunk, mert papírjai sem voltak. "Krosszozni" a hegyen jó volt. Úgy látszik nekem ez jutott. De szar is az élet!:D
     
    #19
  20. NaNa

    NaNa nanana, Life is Life! Fórumvezető

    Regisztrált:
    2006 Április 21
    Üzenet:
    18,145
    Kapott Lájkok:
    6,380
    A Sakál már injektoros, úgyhogy olyan túl sok mindent nem kell rajta állítani. (Na jó, egy szelepállítás ráférne... Azt szoktam énekelni menet közben: "megy a Guzzi fogat csattognak a szelepek...")
    Bár egyszer a hivatalos márkaszervizben 7 órát töltöttem el alapjárat állítással, mert rákötötték a kompjúterre. A végén már égett fémszaga volt. Mondtam, hogy valahogy hazamegyek, aztán majd holnap próbáljuk újra hidegen.
    Másnap tökéletes volt...
     
    #20

Megosztás