Flangálnék, ha beleférnék... De egyébként én tényleg le szoktam venni időnként a motoros ruhát! Pl a munkahelyen! Te ezt nem szoktad??? És ilyenkor előszeretettel mászkálok Kawasaki feliratú holmikban.
Ha valaki motorosfutár akkor a bejáróruhájában is marad! Ha olyan mint én akkor csak leveszi a sisakot! Megjegyzem évekig voltam mocisfutár!
Szétszedtem a ZXRLmM... Kicsit lemostam brigéciollal, ahol elértem, meg szétnéztem a "motortérben", mi merre... Rájöttem, hogy az a menetes végű huzal, ami csak úgy be volt dugva, hivatott az alapjárat szabályozására, úgyhogy visszahelyeztem oda, ahova való, és feljebb húztam az alapot, mert nagyon dadogott 900 környékén... Aztán összeraktam... Aztán azon kezdtem gondolkodni, hogy az a két csavar honnan hiányozhat... De rájöttem, és visszaraktam őket méltó helyükre... Most pedig megyek, és befexek egy kád forró vízbe, hogy leoldjam magamról a sok mocskot, amit a ZXRLmM-ről sikerült letakarítani... További kellemes estét!
Szóval kihúztam, gyertya be, hozzáérint, indítóz... Szikrát nem nagyon tapasztaltam, egyszer egy pillanatra egy halovány, csenevész kis villanás volt... Ebből arra következtettem, hogy nincs szikra... Hogyan tovább?
Sziasztok. Tanács és kioktatás kellene Mik azok az alap dolgok, amik kellene a moci karbantartásához: mit, milyen gyakran kell ellenőrizni, stb... Lánc olajozása és hasonló "apróságok" ) Vagy hol találok ehhez infokat?
Van egy ER6-os oldal! Ott megtalálsz engem is és még sok szakit és segítséget és műszaki leírást! (gogléba beütöd és ezt dobja ki elsőnek, regisztrálsz és kész, van fórum is! (ott mindent lehet ))
Ha új a motorod akkor csak a láncot kell kenni! Minden 2. tankolás után vékonyan befújod a láncot a gumigyűrűknél! A jó minőségű láncspré jobb mert nem csöpög le és nem is veri la magáról annyira a lánc!
Ha 2006 -os, akkor gyakorlatilag "szinte új". A kérdés, hogy a két év alatt mennyi kilométert kapott? Lehet, hogy olaj- és szűrők cseréjével kellene kezdeni, bármit mond az előző tulaj.
?? annak szólt, hogy nem biztos, hogy tudni akarom, mi történhetett egy kereskedőtől vásárolt motorral. De sajna van elképzelésem, mert a kocsimmal megjártam... Persze, hogy beléptem: párhuzamosan próbálok takarítani, utánaolvasni a dolgoknak és felkészülni arra, hogy délután megint belóghassak egy pályára gyakorolni
Ha nem vicc, akkor az elég baj. Vigyázz, nehogy az legyen, hogy a bringa "néha elvisz magával egy - egy körre". A pilóta irányít és ez így van jól. Ha felcserélődnek szerepek, abból előbb - utóbb baj lesz.
Félreértettél Jeges. Én most csinálom a josimat és így ültem rá a mocira. És elsőre végig tudtam vele csinálni a pályákat. Ami tudom, hogy nektek nem nagy szám, de én még szokom a feelinget, és ezzel a motorral meg tudtam mindent csinálni, amit akartam és amit kitaláltam, hogy kipróbálom...
Én ugyan átmentem a vizsgán most elsőre de azért gyakorolnom kellett a bólyákat mert nem ahhoz vagyok szokva! Neked biztos jobb a memoriád!
Mikor "most" mentél át?? Amúgy a bólyákat simán meg lehet jegyezni, én a nyolcasokat gyakorolom főleg ))) Amit írtatok valamerre, hogy érezni kell, mennyire lehet/kell dönteni, stb...