1. Ez az oldal cookikat (sütiket) használ. Az oldal további böngészésével elfogadod ezeknek a sütiknek a használatát. Bővebben...

Honda

vt750 témája a 'Motormárkák' fórumban , 2008 Március 16.

  1. Sixtee

    Sixtee kolbászzsír veszedelem:)

    Regisztrált:
    2009 Április 9
    Üzenet:
    1,198
    Kapott Lájkok:
    21
    kalmopiryn, betakarózás, izzadás, tea, tv...ma...na csak ne essen holnap az eső...
     
    #261
  2. Baraboszi

    Baraboszi Vendég

    azt mondják fog:(
     
    #262
  3. daniella

    daniella "bekapcsika" :) CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2008 Október 16
    Üzenet:
    4,785
    Kapott Lájkok:
    16
    ha holnap nem esik, megyünk? vagy most mi van? reggel időben szólj, mert ha nem megyünk, haza megyek anyáékhoz..
     
    #263
  4. Sixtee

    Sixtee kolbászzsír veszedelem:)

    Regisztrált:
    2009 Április 9
    Üzenet:
    1,198
    Kapott Lájkok:
    21
    kéne..még egyeztetek...viszont korán lenne indulás...
     
    #264
  5. daniella

    daniella "bekapcsika" :) CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2008 Október 16
    Üzenet:
    4,785
    Kapott Lájkok:
    16
    oksika, csak szólj időben!
    jobban vagy?
     
    #265
  6. Sixtee

    Sixtee kolbászzsír veszedelem:)

    Regisztrált:
    2009 Április 9
    Üzenet:
    1,198
    Kapott Lájkok:
    21
    jaja...nem vagyok lázas...nálam mindig 1 naposak a betegségek...biztos erős a szervezetem, mert az utolsó 7-8 évebn nem voltam még lázas 1 napnál tovább, az is 2 évente egyszer...
    Szólok időben
     
    #266
  7. daniella

    daniella "bekapcsika" :) CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2008 Október 16
    Üzenet:
    4,785
    Kapott Lájkok:
    16

    jól van, örülök!

    http://www.idokep.hu/elorejelzes

    ezt nézd meg! nem túl bíztató :(

    vasárnap egy balaton körüli túra?
     
    #267
  8. KicsiPogi

    KicsiPogi Gyalog

    Regisztrált:
    2010 Szeptember 29
    Üzenet:
    2
    Kapott Lájkok:
    1
    Üdv mindenkinek :)
     
    #268
  9. NaNa

    NaNa nanana, Life is Life! Fórumvezető

    Regisztrált:
    2006 Április 21
    Üzenet:
    18,145
    Kapott Lájkok:
    6,380
    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=ChiF0JwogX0"]YouTube - Throttle Jockey: Honda CBR 600-RR vs. Kawasaki ZX-6R[/ame]
     
    #269
  10. Vica77

    Vica77 Segédmotoros

    Regisztrált:
    2010 November 12
    Üzenet:
    154
    Kapott Lájkok:
    5
    Sziasztok!

    Viszonylag új vagyok itt, úgyhogy röviden bemutatkozom. Márkus Ágne Éva vagyok. (Vica)
    Jómagam, most bontogatom motoros szárnyaimat. Eddig lovagoltam, de 10 év utasként való motorozás után kedvet kaptam, hogy átnyergeljek és magam is motorozzak (nem kell etetni).

    Tavaly ősszel meglett a jogsim végre és most jutottam el oda, hogy legyen mocim. Honda mellett döntöttem, mégpedig transalp formályában mivel alapvetően túrázni járunk. 2 lányom is teljesen odavan érte igy már ők is motoros csajpalánták lettek.:)
     
    #270
  11. Brigó

    Brigó kényelmi motoros CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2010 Május 1
    Üzenet:
    2,523
    Kapott Lájkok:
    663
    Isten hozott Vica (pláne Hondával!:D) , érezd jól magad itt!
     
    #271
  12. Vica77

    Vica77 Segédmotoros

    Regisztrált:
    2010 November 12
    Üzenet:
    154
    Kapott Lájkok:
    5
    Köszönöm.
     
    #272
  13. zéé77

    zéé77 "

    Regisztrált:
    2009 Június 4
    Üzenet:
    3,496
    Kapott Lájkok:
    1,028
    Honda Lead 100
    2010.03.27.-én vettem életem első robogóját,8600 km-el,első gondos tulajtól,szervizkönyvesen,ragyogó állapotban.Most tart a Csacsipacsi (mert,hogy ez lett a neve)50ezer km-nél,gondoltam ennek apropójából írok róla egy szösszenetet,ha úgy tetszik 50 ezres tartós tesztet.
    Honda Lead 100:
    4 ütemű,102ccm,egyhengeres(2szelep,himbás),léghűtéses nagyjából ennyit kell tudni róla motorikusan.
    Elöl-hátul dobfékes,ami pont jó a 107kg-os szörny irdatlan erejének( 7 le ) megfékezésére.:)
    Remek jószág a hétköznapok városi cirkálásához(melóba járás,bevásárlás,stb)nagyjából 3 liter 95-öst fogyaszt 100km-n.Remekül gyorsul álló helyzetből 60km/h-ig,szóval ha előremész a lámpánál nem tartod vele fel az autós pajtikat.:)A végsebessége kb 85 km/h(jó hátszélben nagy plexivel akár 90 is lehet ;) )Ha elérted a 60-at komoly előzésbe ne kezdj bele,mert onnan már a végsebesség eléréséig csak vánszorog.:)Négyezer km-enként igényel olajcserét,8dl 10/40-es,15/50-es vagy 20/50-es olajból.Szelep hézagok értéke 0.15 hidegen mind a szívó,mind a kipufogó oldalon,a könyve 4 ezer km-enként ír ellenőrzést,de ez elhanyagolható (38 ezernél kellett először állítani egy hangyányit).A szelep állítás sem igényel sok időt és nagy szerszámozottságot,kb fél óra alatt megvan és kell hozzá egy 8-as villáskulcs,meg egy csavarhúzó.A fékbetétek 50 ezer után még tökéletesek.A gumik hátul kb 20ezret futnak,elöl minimum 30-at,jaj és egy pozitívum 4600 ft a zsír új gyári guma.:)
    Eddig elég pozitív....Most nézzük a szopós részeit(bár ez inkább rám vonatkozik,mert nem arra használom amire kitalálták...;) )
    Elvileg gondozás mentes hajtás,mert ugye robeszról beszélünk és nincs lánc,meg lánckerék.Hát ez a hajtás sem gondozás mentes,illetve ha nem gondozod 15-20 ezrenként akkor csúnyán megszopat,ráadásul mocskos sokba fog kerülni.20-25 ezere km-enként ki kell cserélni a röpsúly görgőket(gyári 7 ezer ft,utángyártott kb 1500)mérete 16x13x10 gramm.Ugyan ennyi km-nél a szíjat is érdemes cserélni(gyári 13 rugó,az után gyártott kb 4000 ezer)nem érdemes megvenni a gyárit,semmivel sem jobb.Itt jön elő a gondozás,ha a fent említett dolgokat cseréled,akkor vedd a fáradságot és szedd elemjeire a kuplungot,pucold el szépen és vastagon kend át zsírral(ne a kuplung betéteket)az alkatrészeket,sok lóvét spórolsz magadnak;)
    Ezeket elvégzed,akkor egy szinte örök életű robcsit kapsz cserébe.Az enyémbe 50 ezer van minimális az olaj fogyasztás kb 2dl 4000 km-en,a haveromé már közelít a 120 ezer km-hez (és működik;) )
    Zárszóként,ha esetleg robeszt akarsz és nem akarsz vele egykerekezni,meg ilyen egyéb trükköket csinálni,akkor simán ajánlom a Hondáék 100-as lead-jét.........:D
     
    #273
  14. macs

    macs Ősbiker CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2007 Június 29
    Üzenet:
    1,271
    Kapott Lájkok:
    184
    Jövő héten megsasolhatok egy 125-ös Honda choppert, persze csak ülésmagasságilag, nem vételileg. De mi lehet pontosan??? Neten nézelődtem, igazi choppert csak a VT125-öt találtam, de csomó mást is lecsoppereznek. Van még a VT-n kívül minicsopper? Vagy újra egy Shadow próbál elcsábítani? Csak mert haverommal egy időben sokat jártunk a Honda szalonban, amíg ő elvolt, én felpattantam a Shadowra, és álmodoztam. Mindaddig, amíg az egyik srác megkérdezte, hogy vigyen-e egy kört... Igent mondtam. Akkor utaztam először motoron. Felejthetetlen. Amúgy egy 125-ös nagyon pici lenne? A 45 kilómat tudná úgy 110-120-al repíteni? (Esetleg néha kis autópálya, szigorúan 130.) Mert az elég nekem...
     
    #274
  15. Babulu

    Babulu Hivatásos Darazsász CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2009 Március 8
    Üzenet:
    4,443
    Kapott Lájkok:
    2,966
    Chopperba nem vagyok otthon. A 110-120 a vége a 125-ösöknek, már ha 4 üteműek, de alattad simán megy annyit. Szerintem az autópálya is beleférhet, de csak ésszel. Előzgetni nagyon nem hiszem, hogy lehet vele... Amúgy meg hajrá :)
     
    #275
  16. Mili

    Mili Gyalog

    Regisztrált:
    2011 Március 22
    Üzenet:
    2
    Kapott Lájkok:
    0
    Sziasztok! nemrégiben csatlakoztam hozzátok.
    Legyen szép napos napotok! Üdv.: Mili Békésről
     
    #276
  17. fneildi

    fneildi Ősbiker CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2010 Március 14
    Üzenet:
    1,723
    Kapott Lájkok:
    91
    Érdeklődnék,hogy van-e valakinek tapasztalata VF 750-ről?Vélemény róla?Szóval minden érdekel vele kapcsolatban!
     
    #277
  18. _Bq_

    _Bq_ Vendég

    Kérdezzétek meg Attist, a Triumph előtt az volt neki pár évig. Már az újabb, japán belpiaci kiadás, mentesen a híres-hírhedt vezérműtengely-gondoktól. (Biztos hallottatok már róla, az első VF-ek a nem igazán jó kenés, meg a rossz anyagválasztás miatt szerették megenni a vezérműtengelyeket meg a csapágyaikat.) Ahogy mesélte, neki semmi gondja nem volt vele, szerette, jól vezethető, könnyen irányítható, elég keskeny, kényelmes, és menni is megy rendesen:) Ami viszont biztos, hogy ha cserélni kell a vezérműláncokat, az egyrészt szívatós, másrészt drága móka:( Többsoros lánc van benne, jóval drágább, mint a szokásos láncok, ráadásul párban kell cserélni...:( Úgyhogy, vagy olyat nézzetek, amin már megcsinálták, vagy olyat, amin még nem kell. Vagy alkudjatok le minimum 40ezret az árból, ha gyanúsan a végét járja valamelyik vezérműlánc;) Esetleg nézegessetek első évjáratos VFR-eket, azok se sokkal drágábbak, viszont legalább nincs bennük vezérműlánc:)
     
    #278
  19. fneildi

    fneildi Ősbiker CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2010 Március 14
    Üzenet:
    1,723
    Kapott Lájkok:
    91
    Ezt nem is tudtam,na majd rákérdezek!Köszi!
     
    #279
  20. Jorsi

    Jorsi Gyalog

    Regisztrált:
    2011 Augusztus 1
    Üzenet:
    2
    Kapott Lájkok:
    0
    Sziasztok!

    Csatlakoznék egy 250-es Honda Magnával!:csam:
     
    #280

Megosztás