Ez a kollektív tudattalan vagy ipari kémkedés ereménye, hogy mindenkinek ugyanaz a metálkék chopper jutott az eszébe? 2011-es Yamaha Stryker
Szia! Elég sok virgács megfordul nálam és azt tudom mondani, hogy ha nem hajtották olaj nélkül akkor megölhetetlen Nagyon jó kezes motorok, nincs macera a láncszett cserével,mivel kardán meghajtása van. Csak ajánlani tudom
Ezek 2en mindig versengenek.Lehet rájöttek minek a verseny csináljuk ugyan azt egyszerrevagy iparikémkedtek
halijó! új vagyok még, úgyhogy nem tudom jó helyre írok-é..remélem friss jogosítványommal arra gondoltam, hogy szeretnék venni egy yamaha viraggot (125cm3-et), de nem tudom hol is kezdjem a keresést. Hol érdemes motrot nézni/venni? neten találtam pár hírdetést. ennyire jutottam. előőre is köszi
Hi! Van olyan fórum, hogy bemutatkozó, oda írj magadról pár sort! Meg van külön a hirdetéseknek is, meg körbe is kérdezünk... Csak találunk neked valamit
Teljesen jó helyre írt... A hasznaltauto.hu keresője talán a legbarátságosabb. Itt a csamon a taglistában tudsz motortípusra keresni. Érdemes megkeresni olyan embereket akiknek Viragoja van. Ajánlom még a totalbike népítéletet a 125-ös Viragoról
Sziasztok! A szerelmemet -virago 535 - szeretném egyszemélyessé alakítani. Létezik ilyen, hogy "egyszemélyesítő", de csak a Hondánál találtam. Tud valaki segíteni, merre induljak? Vagy, egy átalakító csapatot kellene keresnem? Köszi előre is! Széles utat! Kriszta
Mit értesz "egyszemélyesítés" alatt? A Viragonak, ha jól látom, különálló hátsó ülése van, szerintem különösebb megbontás, átalakítás nélkül leszerelhető, és rögtön egyszemélyessé válik, ha a sárvédőn nincs valami olyan rondaság, amit célszerű lenne eltakarni. Ez elég költséghatékony, mert csak csavarozni kell hozzá A drágábbik megoldás, ha keresel egy ülésgyártó céget, ahol a gyári ülés helyett csinálnak neked egy spécit, az elképzeléseid alapján. A hátsó lábtartók eltüntetésével én nem foglalkoznék, egyrészt, mert felhajtva alig látszanak, másrészt, ki tudja, mikor kell mégiscsak utast vinned, harmadrészt, esetleg nehezebb lesz később eladnod, ha a vevőjelöltek jó része kétszemélyes üzemre is keresne motort... ráadásul vizsgáztatáskor is kötözködhetnek rajta, ha a forgalmi szerint 2 személyes a motor, de hiányoznak róla az utasnak szükséges dolgok.
Már csak tank kell, és mehet műanyagoshoz aztán fényezőhöz a drága Szombaton lett kész az első futómű, úgyhogy lassan sínen vagyunk ilyen téren.
Megvolt kedden a próbaút, a futómű hibátlan lett, de lehet ezekkel a tárcsákkal nem megy át a műszakin Bár ezt akkor is tudtuk, hogy van rá sansz amikor készült az eleje. Tank még mindig nincsen - ezáltal épkézláb motor sincs - ebayen hiába írtam nem írtak vissza a kérdéseinkre, látatlanban meg nem fogunk megvenni 40-50 ezer forintért egy tankot, úgyhogy c'est la vie, egyszer majdcsak lesz már valami.
Annyira esélytelen az összegyűrtből egy épkézlábat csinálni, vagy annyira drága lenne? Ha más nem, megpróbálhatnátok egy motorépítővel kooperálni ott a környéken, aki szét tudja vágni, belülről kikalapálja, aztán újrahegeszti. Tárcsa meg biztos jó rá más típusé is (YZF-FZR-TRX például, bár ez utóbbi ritkább, mint a TDM-etek...)
Szerencsére van TDMes a csapatban, úgyhogy max. vizsgára kölcsönkérjük tőle a tárcsákat. Nem Ádám ment most vele, hanem egy ismerősünk is kipróbálta, hogy szerinte milyen és azt mondta hogy ha nagyon nagyon játszik a fékkel akkor érezni hogy üt egy kicsit. De a mókus aki csinálta is azt mondta, hogy te nem érzed csak a gép valszeg kimutatja. 5 ezerért csinálta darabját és azt mondta, hogy akkor menthető a tárcsa csak, ha nem jártak vele hibásan, mert akkor már hozzákopik a fékbetét is stb. De nálunk ez ugye nem volt mérvadó, úgyhogy úgy voltunk vele, hogy az a 2x5 ezer forint már nem az, hogy nem számít, de az egészhez képest elenyésző összeg. Ja amúgy kompatibilitásban az YZF a legesélyesebb, mert a régebbi R1-ről vannak átemelve a TDMbe a munkahengerek, csak nem tudom átmérőbe stimmel el, de utánanézetek Tank: kikalapálni/kihúzni/kifújni semmiképpen, nincs az a karosszériás mert nyúlt és gyűrődött egymás alá az anyag. Úgy képzeld el, mintha összenyomtál volna egy sörös dobozt. Viszont ez a motorépítős egy jó ötlet, majd továbbítom az illetékes felé. Köszi!!! Találtam egy képet amin talán látszik hol fordult egymás alá a fém. Az ülésnél egészen lent gázos, meg ami az ülés alatt még nem látszik. http://club.csajokamotoron.hu/attachments/motorozas/5016d1313697265-bukas-eses-imgp5084.jpg