Zenkő: a motorodon a "lux" megjegyzés mit jelent? Én még csak sima MZ ETZ 250-t láttam. Ez valami extrás, szuperkomfortos funckiót takar?
Zsiri! az a Zenkőnél valójában nem 'lux',hanem "DE LUX" !!nekem is de lux-os az mz-m.és hogy valójában mit takar?Hát..öhmm..passz,de a forgalmijába is benne van,ez asszem a hivatalos nevük;MZ ETZ 250 De lux.
Kátya, azt hittem a deluxhoz jár markolatfűtés, meg fenékmelegítő esetleg kábeltv vagy jégkockatartó. Bocsi.
Bár ha én tisztasági betét vagyok, akkor egy robogós az tamponnak látszik(mert az tényleg nem látszik).
Szép álomkat Picarkám! Örülök ha mosolyt csaltam az (egyébként is vigyori) arcodra. Megfelezünk egy citromot reggel?
Zsirit 18as karikával kéne ellátni és az üzijeit csak olyan kattintás után lehetne megnézni,ami rákérdez,hogy elmúltál már 18?? Az MZ amikor készült anno lehet akkor volt olyan,mint ha ma ezek a luxusok rajta lennének egy motoron és a fénykorában tényleg "LUX" volt...ma már megöregedett...ha nem fejlesztik tovább a gold winget,30év múlva az is olyan lesz mint az MZ egyébként ti tudtátok,h van 'uj' MZ? vmi 1000res sport gép. itt egy kép, nem gyenge,elfogadnám!!! http://www.motorbike-search-engine.co.uk/2006_Bikes/st.jpg
Mi kerestünk mz-t mikor nekem motort néztünk (mármint újat mert nagyon f*szák), de M.o.-on leáltak a forgalmazásával sajnos , az importörrel beszéltem de már asszem 3 éve nem hoznak be
Kátya: ne szerénykedj! A De lux, az de lux! Nekem már az e-start is luxusnak számít, ugyanis a kismocimat be kell rúgni. Nem csak egy gombot megnyomni. Oszt ha hideg van, akkor van állat nagy szivatózás meg kemény rugdalózás, amíg be nem indul a kicsike.
de lux Üdv Ha emlékeim nem csalnak a következő rendkivüli extráknak köszenhetően kapta a de lux minősítést: volt rajta fordulatszámmérő, és lakkozott volt a blokkja. Abban már nem vagyok biztos, de asszem ezen volt index gyárilag a sima 250-es ETZ-vel szemben.
tuning Üdv! Olvastam a Trabant dugattyús tuningolást. Mennyi ideje történt a dolog? Konkrétan megtett km-re és km/órára gondolok. Az ilyen módon tuningolt motorkerékpárok nagyon hamar főtengelyesek szoktak lenni -ha valóban elkented a száját, amiért ugyebár a tuningot szeretni szokták-. Konkrétan egy éven belül főtengelyesek lettek. De tapasztalatok alapján a többi tuning cucc -értek ez alatt bármilyen más márkájú motort- sem szokott hosszúéletű lenni. Kb. úgy mint a versenygépek, melyeket 1-2 versenyre nyomatnak max-ra aztán annyi. Nekem is volt "tuning" cucc MZ-ben, versenydugattyú a Sportsterben...már nincs. Azért sok sikert! Más: bár inkább vezetéstechnika. Ha elfogadjátok jó tanácsként. Főtengelybeállás miatti blokkolás esetén AZONNAL húzd be a kuplungot és innentől olyan lesz mint a motorfék. Számbarágták egy MZ-vel történt mázli után, itt vagyok a tuningolt hd főtengelymegszorulása után. További szép napot!
Szia Xta! én is a mázlisták közé állnék akik megúszták egyben a főtengelymegragadást...én nem húztam be a kuplungot,de épp megtudtam tartani...100nál mókás volt.múlthét csütörtökön.
A Trabis tuningolás elég elterjedt. Hogy mennyire tarós, nem tudom. Nyilván hamarabb tönkremegy minden. De ez nagymértékben függ a használattól is 150-ez ETZ van, így nekem nem volt részem ilyen tuningban. De ha 250-es lenne, megcsináltatnám. Annyira nem drága az alkatrész hogy ne tudnám hamarabb cserélni őket. Az MZ klub oldalán vannak a nagy szakik, ott tudják elmondani mit hogy kell alakítani. Ha jobban érdekel a dolog, keresd Bambi mestert Nagyon precíz, és nagyon olcsón dolgozik. Vele újíttattam fel a motort januárban. Sosem gondoltam hogy ilyen precíz váltót lehet csinálni egy MZ-re. De a Mester megcsinálta. Csinál pl 4 dugattyús versenyféket előre, talán 25-ért, fém fékcsövekkel szereléssel, munkahengerrel együtt. Szóval komplett első fék csere. Amint lesz pénzem megcsináltatom.
Ügyes vagy! Legközelebb már rutinból megy. Najó...reméljük nem lesz legközelebb, de úgy rémlik váltani akarsz nagyobbra. Sok sikert!
Jelentem, életem első motorját megvettem Egy 150-es ETZ! Nagyon örül a fejem. Igaz pár dolgot javítani kell rajta, de nagyon jól megy, elég megbízhatónak tűnik.
Persze 89'-es évjárat. hogy mennyi volt? 30 ezer. Még nincsen rajta műszaki, de akkor is nagyon-nagyon olcsón kifogtam. Körülbelül még ennyibe benne lesz mire az én nevemen lesz, meg műszaki, stb. Este képet is teszek fel.
Gratula Üdvözöllek az MZ-sek körében. Nekem 1 Ts Mz-ém van 24-éves Nekem kb 80-ezer volt a motor fel újítása. Remélem újabb 2-évig nem kell hozzá nyúlni