Látogatás

Írta suzu a suzu blogja blogban. Megtekintés: 851

Még szeptemberben,október elején megbeszéltük BoncaDórival,hogy az elsö lehetséges alkalommal meglátogat Németországban.Erre kitünö alkalmat szogáltatott a Mindenszentek által meghosszabbbodott hétvége,mert így több mint 3 napot tekereghettünk együtt.A találkozó Frankfurtban volt,mivel Dóri,velem ellentétben,nem rakja tele a gatyáját egy repülöút miatt.Már itt elkezdezdödtek a kalandok azáltal,hogy a naviba beadott"Flughafen"ebben az esetben a Zeppelinheim-ban található légi-teherkikötöt jelentette.Egy ott lévö hivatalnok útbaigazítasa alapján sikerült eltévednem a több emeletes parkolóházban,ahol a bénaságomnak köszönhetöen elgurult a távirányítóból az elem,a gyógyszerem is,legalább is akkor úgy érztem,de aztán Dóri másnap megtalálta a kocsi szönyegén,mint ahogy ö találta meg végül a parkolóban hagyott autót is.Szállást Speyerben,egy Webergasseban lévö hotelban foglaltam(csak úgy mellékesen,ÉN IS WEBER VAGYOK!),ahol viszont zenéltek a falak a szar vizvezeték-szerelés miatt és a négy ott eltöltött éjszaka alatt teljesen tisztában lettünk a szomszéd szoba lakóinak az anyagcseréjével.A városban éppen valami búcsú féle rendezvény volt,minden féle gyomorforgató eszközzel,amik 30 méter magasan pörögnek és amik használata alól mindig sikerült kibújnom olyan kifogásokkal,hogy nem ettem,vagy éppen ettem,miért hánynám ki,stb.,de azért egy szellemvasút jellegü házba bementünk,ahol Dóri jókat sikitott az öt kipécézö ügyeletes zombik akcióira.Szombaton délután,mikor már melegebb lett az idö,elmentünk hozzám,hogy elhozzuk a MOS-DO nevü vasamat,amit kb.2-3 hónappal ezelött sikerült szürkén ledolgozott munkával szereznem.A név apropója a város,ahova közigazgatásilag tartozom,Mosbach.Elöször a MOS-LEK(moslék)névvel akartam keresztviz alá tartani,de mivel itt is csak két betüt engedélyeznek a város neve után,ezért lett egy 750-es gixerböl tisztálkodási eszköz.Ruha volt Dórinál,mert meg volt beszélve,hogy jó idö esetén ö is szeretné kipróbálni a mosdót,így akadálya nem volt az egész szombat délutánt betöltö csavargásnak.Dóri láthatta"élöben"az elözö irásaimból ismert "Kinevetett legenda"-t a vonóhoroggal,a vasból készült vasat és motorozott a sokat emlegetett B-37-esen,a Neckar völgyében.Csavarogtunk Mosbach óvárosában,a több száz éves fachwerk házak között és keresgéltünk neki(sikertelenül)szintén itt,szürke szinü,fényes harisnyanadrágot.Vasárnap a program Sinsheim volt,a tecnikai múzeum,aminek a mási kiállitási helye éppen Speyerben van és ahova a hely közelsége miatt el sem jutottunk,ahol a sok érdekesség mellett megnéztünk egy filmet a Grand Canyon-ról,a világ legnagyobb vetitövásznán(25x27 méter,20 ezer watt,hat csatornás hang),az IMAX 3D-ben.Vacsorázni a közeli olasz étterembe jártunk,ahol kitünö volt a kaja és nagyon jó a kiszolgálás Dóri olasz tudásának köszönhetöen,mivel én,visszatérö rekedtségem miatt,beszéd helyett inkább sipoltam.Hétföre sikerült a legjobb idöt elintézni az égiekkel,már korán sütött a nap,hamar felszállt a többi napokon szivóskodó köd,ezért aztán úgy döntöttünk,hogy csinálunk egy dagadt karikát azokon a helyeken,ahol különben szólóban szoktam gördülni,ha kevés az idö egy távolabbi célhoz.Ehhez jól jött a Dög,mivel Dóri már az elözö napokon sikeresen vette a gixer minden másságát a Hondához képest.Elöször az út hozzám,Michelbachba vezetett,ami arról híres,hogy még a satelitek is elkerülik,olyan kis falu,ezért nincs soha jelem,ha mobilon akarok telefonálni,bár a templom elött sikerül,ami azért elég elgondolkoztató.Tölem az út a Heilbronner Land-nak nevezett környékre vezetett,ahol sok kis falu,sok erdö,dombok,völgyek után egy Leingarten nevü kisvárosban,egy cappucino és egy süti után megmutattam Dórinak az új tanácsházát a höközponttal együtt,ahol nekem adatott meg az iroda csödöröknek hideget,meleget szerelni az irodákba.A munkahely látogatás után várnézö túrát csináltunk,megnéztük Burg Guttenberg-et,ahol egy német ornitológus által alapitott ragadozómadár kiállitás van és ahol Dóri önként dugta a fejét a kalodába és ahol én imádkozni akartam a várkápolnában.Ezután Burg Hornberg következett,ahol már NaNa és a Tesó is gyönyörködött a kilátásban,aminek a pincéjében már 1180-ban tárolták a környezö borvidékekröl származó borokat és ahol Dóri napfürdöt vett és jeges kávét ivott velem együtt.Sajnos ekkor már elment az idö,így aztan egy kis karika után letettük a 2x2 kereket,átültünk az 1x 4 kerékbe,mert Dóri madara korán reggel indult Frankfurtból és idöben el kellett indulni a csekkolás miatt.Összesen 3 napot és egy rövid délutánt töltöttünk együtt,szép,tartalmas napok voltak,nagyon sok helyen jártunk,a jó idönek köszönhetöen nagyon sokat motorral.A mosdóba kétszer tankoltam,ami a gixer esetében több,mint 5 kilót jelent és ezt részben a Dóri egyedül gyürte az aszfaltba.Képekkel sajnos nem nagyon bizonyitható,de remekül és profi módon vezetett autópályán,szük erdei utakon,egy egészen más karakterü vasat.Hut ab,Dóri.Ezúton is köszönöm,hogy lehetöséget adtál egy közös hétvégére,aminek minden percét élveztem.