1. Ez az oldal cookikat (sütiket) használ. Az oldal további böngészésével elfogadod ezeknek a sütiknek a használatát. Bővebben...
Szín
Háttérszín
Háttérkép
Szegély színe
Font Type
Font Size
  1. 3 éve még eszembe sem jutott, hogy én egy 1000-es gépet vegyek, viszont azt tudtam, hogy minden képpen V2 lesz. Első kipróbálásra szerelem.
    Elég sok motor szóba jött végül lekorlátoztam magam (ár és tetszés szempontjából) 2 típusra.
    Az egyik a SV650 volt a másik pedig Ducati Monster 620. Hosszas keresgélés közepette, szólt az egyik ismerős, hogy helyben vagy egy SV1000, tutira megkímélt és nagyon szép állapotban.
    A szemem egyből felcsillant, végre egy tuti motor,........de 1000-s nem lesz ez nekem egy kicsit túl erőss, merült fel bennem a kérdés.
    A haver 2 perc alatt meggyőzött, hogy a 650-est is ki fogom nőni és akkor újra motort fogok keresni és jobban járok, ha egyből egy 1000-est veszek.
    Természetesen egyből benne voltam az üzletbe, feltéve ha a kicsit (Yamaha Zeal 250) beszámolják. Gyors konzultáció és már intéztük is a hitelt.

    Első találkozásunk: :D
    Öööö kicsit vicces volt. Hozzá sem mertem nyúlni.:heureka: Aztán nyílt az idő, merthogy télen vettem, mondtam magamnak .... nehogymár ne merjek ráülni, hiszen az enyém.
    Első lépésként tologattam az udvaron, hogy mégis tisztában legyek mennyi is az a 218 kg szárazon. :D
    Hát mit mondjak nem éppen egy 58 kg-os csajnak való :D
    Aztán az első út: Szigorúan gyakoroltam a gázreakciót és a fékhatást, mert hát mégis csak 110 ló vagy mi. Meg kezdésnek jól elriasztottak tőle, hogy ez nem lánynak való és, hogy majd tuti elesek vele.
    Ennek tudatában a mai napig megadom a tiszteletet és mindig észben tartom, hogy bizony okozhat meglepetéseket. Méretéhez természetesen hozzá tartozik az étvágy is, bár hosszú távon 7 literből kijön, viszont városban zabál. Eddigi max sebesség 245,csak mi ketten:D, nem tudom mi lehet a vége. Hihetetlenül jól lehet vele haladni.:D
    Kisgáz 200.

    Idén a 3. szezonunk együtt és meg kell, hogy mondjam tényleg nem puhány lányoknak való, én már annyira hozzá szoktam, hogy egész jól kordában tudom tartani a lovakat. Nem mondom, hogy tudok motorozni, de egész jól megy.
    A V2-es erőforrás hihetetlen erővel bír pedig nem is a legjobbak közé tartozik. A gázra elég jól reagál, úgyhogy robogózás után nem nagyon kell észnélkül motorozni.:D
    A kezelőszerveket nem mindig érem el, mert gondolom nem csajra mérték, de egyszerű és jól kezelhető. Még elakadásjelző is van rajta :D.
    A fékek az én szerény tudásomnak jók, de teszteken olvashattjuk, hogy gagyi, ami azért szerintem enyhe túlzás. A futóművet kicsit instabílnak érzem, de a rosszhoz is hamar hozzá lehet szokni.:cool: Viszont állíthatók......csak tudnám hogy hova:(
    Külalakra vagyis szépen kifejezve stílusilag és ergonómiailag szerintem szép motor. A térhálós váz feldobja a motort. A fejidom pedig jó szélvédelmet biztosít. A fejidom kinek tettszik kinek nem. Nekem bejön a nagy cica lámpákkal viszont mondták már rá, hogy sárkányfej :heureka:. Viszont azok a nagy buta irányjelzők nem jönnek be. 2-t már lecseréltem:D
    A kipufogó vagyis a hanghatás:
    Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy megadatott hozzá egy pár Yoshimura dob, amivel eszméletlen a hangja, viszont ha nem lenne csak gyári dob hozzá, valószínű, hogy soha nem veszem meg. Gyári dobokkal elég furcsa kicsit ducatis csörgés hallatszik belőle és túl csendes. Gyári dobbal semmi tekintélye. A yoshimura dobokkal viszont....húúú .... az ablak alatt meg van tíltva a beindítás és járatás.:cool:

    Összességében én nagyon szeretem a motoromat és meg vagyok elégedve vele.
    Lány és még "kezdő" létemre, pont elég, néha még kicsit sok is, de azt hiszem 3 éve jól döntöttem.:bang:
    [​IMG]
    NaNa kedveli ezt.