Szín
Font Type
Font Size
  1. Sziasztok!

Megosztanám veletek az idei nyaram eseményeit egy blogon keresztül!
    Kilépve az iskolapad gondtalan életéből, elkezdtem dolgozni ebben az évben és mivel én még nem régóta motorozom, ezért az idei év számomra nagyon eseménydúsan telt, meg nem csak a nyár, mert már februárban is voltam egy motoros farsangi bulin, ami mondhatni szezonkezdésnek is tekinthető! Annyi helyen voltam hogy azt sem tudom melyikkel kezdjem! De kezdem az elején, legalábbis megpróbálom. :)

Minden egy farsanggal kezdődött, ahol Jack Sparowwal karöltve - alias Bupu - Harisnyás Pippiként jelentem meg eme nemes eseményen a Joiner"s Pubban, a hideg idő miatt még vonattal. :) A buli nagyon sikerült, nagyon jól éreztem magam, ott találkoztam Ancsyval, Eddagirl-el, Ágival, Zéével, Lastival, Emesével, Hugival, Erikával, Pankával, Petrával, akik nagyszerű emberek, és örülök hogy megismertem őket! Akit kihagytam elnézést kérek tőle! A szállást, a motorozást, a reggeli rántottát és hogy elviselt engem, pedig köszönöm Bupunak! :) Csatolás megtekintése 12983

Április 22-én került megrendesére Nyíregyházán a motoros véradás. 21-én Mamóca már vendégül látta a vámpíros buliján a résztvevőket, amelyen "tt" és én vettünk részt, sajnos a többiek nem tudtak jönni. Nagyon szépen köszönjük Mamóca azt az isteni finom kalácsot és kiflicskéket és a vendéglátást is! Másnap reggel csoportosan vettük utunkat a nyíregyházi főtér felé, ahonnan sokad magunkkal indultunk tovább a Sóstói Múzeumfalu felé, ahol a véradás volt. Mamóca gyönyörű csamos kötényeket készített nekünk a déli ebédosztás besegítésére. Az idő ismét kegyes volt velünk, de délután nagy szél kerekedett és sokan elindultak hazafelé. 3 óra körül mi is útnak indultunk. 'tt'-t elkisértem berettyóújfaluig, majd délután fél 7 re én is hazaértem. Örülök hogy megismerhettem: Mamócát, Barbit, Esztikét, Janát, Borikát, Ibolyát, Klaudiát, Szotyit, Brigót, Babulut. tt- szemszögéből így néz ki ez a mai nap, én csak nagyon röviden írtam le: http://club.csajokamotoron.hu/blog/tt100/1737-2012-04-22-vampiros-buli-mamocanal.html
    képek: http://club.csajokamotoron.hu/galeria/browseimages.php?c=7276

Következő esemény a Női motoros nap volt. ahová kora reggeli indulással, szolnoki találkozással tt-vel, reggel 9 körülre megérkeztünk Vácra, ahol a vezetés technikai tréninget tartották a motoros rendőrök. Az idővel kicsit bajban vagyok, igy nagyjából a tréningen 3 óráig voltunk. Az idő szerencsére nagyon jó volt, sokat gyakoroltunk és tanultunk, én legalábbis! Legnagyobb meglepetésemre az "időmérős" versenyen első lettem. :eek: :) Volt ott tűzoltós bemutató is és még sok nevetés. :) Köszönjük NaNa! :) Délután Vácról a csajokkal elindultunk az Andrettihez, ahol gyülekeztek a sok sok motoros hölgyek, hogy felvonulhassanak Budapest utcáin, a sok rózsaszín lufival, melyeket a Hősök terén szélnek is eresztettünk. (szép volt). Sokat fotóztam és újabb embereket ismertem meg: Évit, Ildikót, Birgét, Senkit :) A hősök terén megjelentek Darth Vader és társai, a Star Wars nap alkalmából, csináltunk egy pár közös képet majd tovább indultunk, vissza az Andrettihez, ahol beszélgettünk még. 9 óra után indultam haza, tt elkisért egy darabig majd egyedül folytattam utam, sikerült eső nélkül megúszni a napot, és fél 1 re haza is értem, egészségesen elfáradva.:) Jövőre ugyanitt! képek itt: http://club.csajokamotoron.hu/galeria/browseimages.php?c=7284

Ezen események után a következő motoros túrám a tiszaföldvári motoros találkozóra vezetett július elején. De előtte voltam sátoraljaújhelyen bobozni és libegőzni egyet, ahol csodálatos volt a kilátás, csak ott nem motorral voltam, egy délután felgurultam Miskolcra és Lillafüredre, szétnéztem, és jöttem is haza. Egy napon meglátogattam tt-t Békéscsabán, ahol idegenvezetést kaptam, körbemotoroztuk Békéscsabát, cseresznyét ettünk és kutyáztunk, jah meg egy kínai étteremben ebédeltünk egyet - annyira finoom volt - Kari megmutatta a motorját amely már félig készen volt az angliai útra. Hazafelé meglátogattuk Nikócát, aki nagyon örült nekünk és hogy motor hangokat hallott, olyan jó volt látni, hogy örül nekünk.! és Örülök Nikóca, hogy megismerhettelek! :) Mezőberénynél tt jobbra én pedig balra, este 10 re sikeresen hazaértem.

Idén 4 motoros találkozón voltam, melynek első állomása Tiszaföldvár volt. Apuval indultunk útnak csütörtök reggel. Egész hétvégén jó idő volt, sokat strandoltunk, napoztam, igaz nem lettem olyan barna mint tavaly, de most is nagyon meleg volt. Szombaton apunak egy barátja is csatlakozott hozzánk, így apunak már volt kivel söröznie :D . A tavalyi szkander 3. helye után idén is beneveztem, de nem tudom hanyadik lettem :D Annyi sajnálatos volt, hogy a tavalyi sok böszörményihez képest most idén csak 4 böszörményi volt, velünk együtt ezen a motoros találkozón. :( De azért jó volt.
    képek: http://club.csajokamotoron.hu/galeria/browseimages.php?do=browseimages&c=7310&page=2

Az év elején még tűkön ülve vártam a Siroki motoros hét eljövetelét, de mikor oda került a sor, majdnem nem is vettem részt rajta. A hét szerdai napján a családommal és a legjobb barátnőmmel eltöltöttünk egy napot Egerben. reggel indultunk, Eger főterén sétáltunk egyet, ebédeltünk majd a Szépasszony-Völgyben borozgattunk kicsit. 5- en mentünk, de 3 felé szakadtunk a délutáni órákban. Apu és öcsém külön utakon jártak egyet, míg barátnőm Erika és én fantasztikusan finom somlóit ettünk egy ottani étteremben, Anyu pedig a mellettünk lévőben halat vacsizott. :) Hazafelé úton eltévedtünk és egy kompnál kötöttünk ki, majd vissza kellett fordulnunk, ezért csak késő este értünk haza. Én meg mivel olyan makacs és akaratos vagyok, gondoltam egyet, összecsomagoltam és útnak indultam vissza Eger felé, Sirokra, mindjárt oda is értem hajnal fél 2 re. :D De nem volt olyan felhőtlen az utam, mivel a Sirok táblát elérve elszakadt a kuplung bowdenem, ezért már a motoros találkozó kapujáig kuplung nélkül mentem fel. Amint odaértem eléggé megvoltam ijedve, de a security-s srác nagyon segítőkész volt és azt mondta hogy a beléptető kapunál biztosan segíteni fognak. Úgy is történt, azt mondták másnap megcsinálják nekem, Hajnal 5 ig beszélgettünk a bejáratnál, mire eszembe jutott hogy be is kellenne menni :D így kaptam egy VIP-es karszalagot :D. Bupuval értekeztünk telefonon hogy merre van, majd reggel sikerült megtalálni egymást :D Péntek délutánra apu is megérkezett, és megelőzte többieket és megcsinálta a kuplungomat, így már biztosítva volt a hazamenetelem. Egy tény hogy a domboldalon való sátorozás nem a legjobb ötlet! :D mindig lecsúsztam a sátor aljára és reggelre úgy fájt mindenem mint akit jól megvertek. De ettől függetlenül jövőre biztosan ott leszek Sirokon! Ki nem hagynám! Tényleg nagyon jó buli! És még Jack Sparrow is ott volt! :D :D igaz Bupu?

Következő állomás Tokaj volt.! Ahová barátnőmet Mariannt vittem el, mert nagyon szereti a motorokat, így külön öröm volt számára hogy elvittem magammal. Koncerteken tomboltunk, és olyan barátságokat szereztünk miskolciak személyében akikkel a kazincbarcikai motoros találkozón is együtt vettünk részt. Ez a tokaji hétvége nagyon jól sikerült tényleg. Rengeteget nevettünk és koncerteztünk. Volt ott Road, Kalapács, Blues Company, minden ami kell egy jó motoros koncerthez. :D Annnyi rossz volt mindössze hogy a szombati Ossian koncerten végig csepergett az eső, de nem jelentett akadályt mert az első sorban áztam el, váltó ruha híján pedig reszketve próbáltunk aludni a sátorban Mariannal és Katival. A felvonuláson csak nézőként vettünk részt. Vasárnap pedig reggel 8 órakkor indultunk haza, de már két motorral, egy simsonnal- egy böszörményi ismerős személyében-, így 60 as tempóval kényelmesen hazaértünk 10 órára, és még kompoztunk is :D Ezek után hivatalos voltam a nagymamám 80. születésnapjára, ahol fotózás is volt, de mivel később értem oda így arról lecsúsztam. Egy jó birka pörkölt után, családi beszélgetés volt, majd késő délután mindenki ment haza.

A miskolci motorosok megemlítették ezt a kazincbarcikai hétvégét, ami a munka beosztásom miatt majdnem nem jött össze. De végül úgy alakult hogy el tudtunk menni, hasonlóképpen a tokajihoz, barátnőmmel, Mariannal indultunk délelőtt 11 órakkor. Odaérve öcsémtől elkértük a sátrat, mert kocsival elvitte a cuccunkat, így annyiban jó volt hogy motoron nem kellett felpakolgatni. Ők korábban indultak, 3 motorral és egy kocsival, így itt sok ismerősünk volt. Mivel utolsó motoros találkozónk volt az idén, ezért beleadtunk apait-anyait. Tomboltunk a Blues Companyn és a P.boxon. Jól éreztük magunkat., leszámítva azt a kis incidenst, amit egy idegbeteg gyerek okozott, de szerencsére nem történt semmi baj. képek: http://club.csajokamotoron.hu/galeria/browseimages.php?do=browseimages&c=7322&page=2
    Csatolás megtekintése 12982

Örülök annak hogy munka mellett ennyi helyre eljutottam idén: Budapest, Vác, Tiszaföldvár, Sirok, Tokaj, Kazincbarcika, még ha csak egy napra is : Szolnok, Békéscsaba, Miskolc-Lillafüred, Hortobágy. Ezek mellett buliztam, Debrecenben is barátnőkkel. Tüzijátékot is néztünk 20-án :D és sok sok móka és kacagás, megcsináltattam az első tetoválásomat, a munkahelyemen áthelyeztek másik beosztásba amivel sokkal jobban jártam, több a szabadidőm.

Most elkezdtem az A korlátlan kategóriát, szerdán kresz vizsgám lesz, jövőre jó lenne ha már kicsit nagyobb köbcentivel tudnék motorozgatni és ugyanilyen eseménydús nyarat zárni. Mindenkinek köszönöm akik részesei voltak.
    2012 Képekben megtalálható a profiloldalamon: http://club.csajokamotoron.hu/tag/csincsu/